Prijava v online storitve Comtron. Za pomoč pri uporabi nas pokličite na 02 3003 500 ali kontaktirajte podporo.
Delovni čas je vsak delovnik med 8. in 16. uro.
IP telefonija, znana tudi kot Voice over Internet Protocol (VoIP), omogoča prenos glasovnih komunikacij prek internetne infrastrukture, kar prinaša nižje stroške in večjo prilagodljivost telekomunikacijskim sistemom.
IP telefonija ima več prednosti, med katerimi so:
Te prednosti naredijo IP telefonijo privlačno za podjetja in posameznike, ki iščejo bolj učinkovit in stroškovno ugoden način za komunikacijo.
Asterisk lahko teče na različnih operacijskih sistemih kot so Linux, Mac OS, Sun Solaris,… Zagotavlja vse funkcionalnosti kot jih lahko pričakujemo od central visokega cenovnega razreda. Celoten sistem deluje na osebnem ali strežniškem računalniku z nameščenim operacijskim sistemom. Komunikacija med računalnikom in telefonskimi aparati lahko poteka preko obstoječih mrežnih povezav.
Arhitektura Asteriska je zasnovana tako, da je skoraj neomejeno nadgradljiv, obenem pa omogoča kompatibilnost s skoraj vsemi standardi, ki so potrebni za realizacijo telekomunikacijskih storitev. V primeru, da je Asterisk povezan na več internetnih ponudnikov, bo sistem za vsak posamezen klic izbral najugodnejšo komunikacijsko pot. Asterisk podpira široko paleto protokolov IAX, H.323, SIP prav tako podpira analogne in ISDN linije. Prednost multiprotokolne arhitekture se kažejo v zmožnosti integracije s skoraj vsemi komunikacijskimi rešitvami, ki so na trgu.
Največja prednost Asteriska oz. VoIP tehnologije je v tem, da lahko sprejmemo ali izvedemo klic kjerkoli na svetu. Za to potrebujemo le telefonski aparat ali virtualni telefon ter dostop do interneta. Asterisk omogoča povezovanje več lokacij v interno mrežo (brezplačni klici) ter integracijo z obstoječimi centralami.
Voice over IP (VoIP) protokol je del skupine “Voice Over Packet” (VoP) protokolov, katerih standardi obstajajo zlasti za Frame Relay in ATM omrežja, vendar uporablja veliko ljudi pojem Voice Over IP (VoIP) ali internetna telefonija kot prenos govora preko katerega koli paketnega omrežja.
Rešitve Cisco Unified Communications združujejo govorne, video, podatkovne in mobilne aplikacije v fiksnih in mobilnih omrežjih. Aplikacije uporabljajo omrežje kot platformo za povečanje konkurenčne prednosti tako, da pospešijo čas odločanja in manjšajo čas transakcije. Zaščita in skalabilnost omrežja omogočajo uporabnikom, da se v katerem koli delovnem okolju, kjer koli, kadar koli in kdor koli zlahka poveže v omrežje Cisco. Združene komunikacije so del celovitih rešitev, ki vključujejo omrežno infrastrukturo, varnost, brezžično povezavo in upravljanje aplikacij. Telefonija IP omogoča organizacijam širitev dosledne komunikacijske storitve na vse zaposlene ne glede na to ali so na sedežu podjetja, v podružnici, delajo oddaljeno ali so mobilni. Telefonija IP prenaša glasovno komunikacijo prek omrežja z internetnim protokolom, ki temelji na odprtih standardih.
V današnji dobi nenehnih digitalnih sprememb je ključno, da se podjetja opremljajo z najnovejšimi orodji in programsko opremo, da ostanejo konkurenčna, učinkovita in prilagodljiva. Naš nabor poslovnih rešitev je zasnovana tako, da vašemu podjetju omogoča optimalno delovanje in uspeh na vsakem koraku.
Zakaj izbrati nas
Izkusite sodelovanje z ekipo, ki ceni kakovost in osebnostni pristop
Naša ekipa je vedno na voljo za pomoč, svetovanje ali reševanje morebitnih težav. Zagotavljamo hitro odzivnost in učinkovito podporo.
Naše dolgoletne izkušnje in strokovno znanje v panogi nam omogočajo, da ponudimo rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam naših strank.
Poleg osnovnih storitev ponujamo tudi dodatne rešitve, ki omogočajo našim strankam, da dobijo vse, kar potrebujejo, na enem mestu.
Vsaki stranki se posvetimo individualno in pristopamo k njenim potrebam s prilagojenimi rešitvami, ki najbolj ustrezajo njenemu poslovanju.
Prijava na E-novice
Prijavite se na novice in bodite na tekočem o novostih sistemskih, komunikacijskih in drugih rešitev podjetja Comtron d.o.o.!