Nadzor nad tiskanjem
Tiskanje običajno v podjetju predstavlja velik strošek zaradi neoptimalne količine in izkoriščenosti tiskalnikov, velike porabe papirja in tonerjev ter prevelikih stroškov vzdrževanja. Uporabniki velikokrat ne uporabijo optimalnega tiskalnika glede na vrsto dokumenta, vodstvo pa težko ugotovi dejansko upravičene stroške tiskanja.
Nadzor nad tiskanjem prihrani stroške in varuje okolje!
Nadzor nad tiskanjem v organizaciji je ključen za učinkovito upravljanje tiskalniške infrastrukture in varovanje zaupnih informacij. Sistem nadzora omogoča sledenje tiskalniškim aktivnostim, upravljanje tiskalnih pravic ter varno uporabo tiskalnikov in omejevanje nepooblaščenega tiskanja, kar prispeva k varnosti in ekonomičnosti poslovnega okolja.
PaperCut
Prevzemite nadzor nad tiskanjem in kopiranjem!
PaperCut je rešitev, ki vam omogoča nadzor nad tiskanjem, izdelavo avtomatiziranih poročil in enostavno upravljanje tiskalnikov in uporabnikov. S pomočjo PaperCut rešitve prevzemite nadzor nad tiskanjem tako na centralni kot tudi na oddaljenih lokacijah.
Funkcionalnosti PaperCut:
- nadzor omrežnih in lokalnih tiskalnikov,
- nadzor večnamenskih in kopirnih strojev, skenerjev in faksov,
- ’follow me’ tiskanje in identifikacija pri tiskalniku s pomočjo PIN-kode ali kartice,
- preusmeritev ali prepoved tiskanja na osnovi atributov dokumenta,
- zaračunavanje tiskanja in kopiranja,
- določanje mesečne kvote,
- spremljanje stroškov za posamezen projekt in oddelek,
- obveščanje o nizki stopnji tonerja,
- več kot 100 različnih avtomatiziranih poročil.
MYQ
Univerzalno orodje za nadzor tiskalniških opravil!
MyQ je tiskalniška rešitev, ki omogoča učinkovito upravljanje veliko tiskalniških opravil od obračunavanja tiskanja, varovanja različnih tiskalniških ali kopirnih opravil, on-line nadzor naprav, upravljanje skeniranja, upravljanje lokalnega tiskanja, do kreditnega obračunavanja in grafičnega poročanja. Kot edina tiskalniška rešitev na tržišču, ima MyQ vključen tudi servisni modul.
Tiskalniški modul:
- univerzalna podpora za več kot 1800 modelov naprav 26 proizvajalcev,
- poenostavljeno skeniranje in faksiranje,
- natančno obračunavanje stroškov tiskanja za uporabnike, oddelke, naprave in projekte,
- kreditni obračun, dodeljevanje kvot in omejitve,
- funkcionalnost prevzema dokumentov na poljubni napravi ali lokaciji (follow me),
- preko 80 grafičnih poročil z možnostjo individualnih prilagoditev.
Servisni modul:
- avtomatske evidence in naročanje potrošnega materiala,
- avtomatsko poročanje o problemih in reševanju,
- evidence o servisnih pogodbah in kontrola izpolnjevanja SLA,
- kompleten sistem naročanja,
- profesionalno obračunavanje zunanjega izvajanja projektov.
MYQ je:
Univerzalen
MyQ je univerzalen, saj podpira širok nabor modelov tiskalniških naprav različnih proizvajalcev.
Preprost
MyQ je preprost, saj je namestitev in vzdrževanje strežnika MyQ izredno preprosta in intuitivna.
Dostopen in majhen
MyQ je cenovno dostopen. MyQ je majhen, saj je med najmanjšimi v svojem razredu in ga je mogoče namestiti neposredno na tiskalnik ali večfunkcijsko napravo, s čimer zmanjšate tveganje za poškodbe opreme ter odstranite neprivlačne povezovalne kable.
Prilagodljiv
MyQ je prilagodljiv, saj je strojna oprema terminala MyQ je združljiva s širokim naborom čitalcev in različnimi identifikacijskimi tehnologijami ter podpira kombinacije različnih rešitev.
Zanesljiv
MyQ je zanesljiv, saj preprosto razčlenjevanje tiskalniških opravil odstrani možnost pojavljanja napak pri njihovi obdelavi in preprečuje izpade sistema.
Zagotavlja zniževanje stroškov
Najpogostejši razlog zakaj se podjetja odločijo za vpeljavo tiskalniške rešitve MyQ je znižanje stroškov storitev tiskanja, saj je z rešitvijo MyQ mogoče prihranke doseči na več načinov.
Poslovne rešitve za sodobna podjetja
V današnji dobi nenehnih digitalnih sprememb je ključno, da se podjetja opremljajo z najnovejšimi orodji in programsko opremo, da ostanejo konkurenčna, učinkovita in prilagodljiva. Naš nabor poslovnih rešitev je zasnovana tako, da vašemu podjetju omogoča optimalno delovanje in uspeh na vsakem koraku.
Zakaj izbrati nas
Izkusite sodelovanje z ekipo, ki ceni kakovost in osebnostni pristop
Naša ekipa je vedno na voljo za pomoč, svetovanje ali reševanje morebitnih težav. Zagotavljamo hitro odzivnost in učinkovito podporo.
Naše dolgoletne izkušnje in strokovno znanje v panogi nam omogočajo, da ponudimo rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam naših strank.
Poleg osnovnih storitev ponujamo tudi dodatne rešitve, ki omogočajo našim strankam, da dobijo vse, kar potrebujejo, na enem mestu.
Vsaki stranki se posvetimo individualno in pristopamo k njenim potrebam s prilagojenimi rešitvami, ki najbolj ustrezajo njenemu poslovanju.