Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletnega informacijsko-trgovskega portala www.comtron.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov elektronskega poslovanja.

gdpr
Splošni pogoji poslovanja podjetja Comtron d.o.o.

Splošni pogoji Comtron d.o.o.

Splošni pogoji uporabe programske opreme TRONpos

Splošni pogoji uporabe Comtron d.o.o.

S spletnim informacijsko-trgovskim portalom upravlja družba Comtron d.o.o., ki je tudi ponudnik elektronskega poslovanja. Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala www.comtron.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

COMTRON d.o.o, informacijsko komunikacijska tehnologija je eno vodilnih računalniških podjetij v Sloveniji, s sedežem v Mariboru. Registrirano je pri Temeljnem sodišču v Maribor pod štev. reg. vložka 1/1055-00 in dokapitalizirano v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah, za opravljanje sledečih dejavnosti:

  • inženiringa in consultinga za področje informacijskih sistemov,
  • vzdrževanja informacijskih sistemov,
  • proizvodnje vseh vrst računalniških sistemov,
    omrežij,
    komunikacij…,
  • prodaje računalnikov,
    računalniških komponent,
    programske opreme, …
  • razvoj poslovne programske opreme in internet poslovnih rešitev.
Ponudba artiklov in storitev

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba našega spletnega portala osvežuje in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ali kako drugače, če je to posebej označeno. Cene za poslovne uporabnike portala B2B vsebujejo tudi prikaz rabatov in drugih dogovorjenih pogojev, kot so plačilni roki, morebitni avansi in dodatni rabati, količinski rabati… Cene, ki so navedene ob produktu, veljajo v času nakupa in se lahko v primeru kasnejšega nakupa tudi spremenijo.

Naročila

Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Naročila so shranjena v elektronski obliki ERP sistema podjetja Comtron d.o.o. Izvod oddanega naročila je kupcu poslan na njegov elektronski naslov, po želji oz. zahtevi, pa lahko kupec prejme dodaten izvod naročila tudi naknadno, če o tem pisno obvesti comtron.si. Izvod naročila bo kupcu poslan na njegov elektronski naslov ali poslan po pošti v primernem roku.

Dostopnost informacij

Upravitelj portala www.comtron.si zagotavlja, da bo kupcu oziroma uporabniku nenehno zagotavljal naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon, klepet),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Komunikacija

Upravitelj spletnega portala bo s partnerjem oziroma uporabnikom oziroma kupcem kontaktiral preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
  • jasno in nedvoumno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna(upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Upravitelj nebo sprejemal naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. Upravitelj brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako upravitelj tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, lahko pa te podatke posreduje staršem oziroma skrbnikom. Upravitelj ne bo ponujal prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Upravitelj zagotavlja, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Žal, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Prav tako ne zagotavljamo kakovosti, varnosti, finančne zanesljivosti in drugih lastnosti pri ponudnikih izdelkov ali storitev, ki so zunanji dobavitelj oziroma vselej tam, kjer je upravitelj le posrednik med kupcem in prodajalcem produkta ali storitve. Vse to velja tudi za male oglase, kjer prav tako ne jamčimo za ponudbo in druge lastnosti ter procese. Čeprav se upravitelj trudi zagotoviti natančne fotografije in video predstavitve prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije in video predstavitve jemati kot simbolične. Fotografije in video predstavitve ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Dodatna opozorila in obvestila

Prizadevamo si, da bi bili vsi naši produkti in storitve varne in zanesljive. Za pravilno in varno delovanje je nujno prebrati tudi originalna navodila, ki so priložena produktu. To še zlasti velja za izdelke, ki so namenjeni otrokom ali zaužitju.

Ker obstajajo na spletnih straneh portala www.comtron.situdi nekatere povezave na druge spletne strani, ki niso v povezavi z družbo in nad katerimi Comtron d.o.o. nima nadzora, Comtron d.o.o. ne more jamčiti in tudi ne prejemati ali posredovati pritožb glede točnosti vsebin katerekoli spletne strani, za katero nudi povezavo ali referenco in ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh. Comtron d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni, dodaja ali odstrani vsebino teh spletnih strani dodajanja ali odstranitve vsebin, objavljenih na spletni strani www.comtron.sikadarkoli, na kakršenkoli način, delno ali v celoti, ne glede na razlog ter brez predhodnega opozorila.

Prav tako vas obveščamo, da ne odgovarjamo za morebitne zlorabe osebnih ali finančnih podatkov, razen če bi do tega prišlo na portalu www.comtron.si. Vsaka zloraba osebnih ali bančnih podatkov je kazniva in bo prijavljena pristojnim oblastem.

Prav tako vas obveščamo, da ne moremo prevzeti odgovornost za točnost informacij, ki jih posreduje Slovenska tiskovna agencija oziroma drugi mediji in viri. Točnost informacij v skladu z zakonodajo zagotavlja ponudnik, ki je jasno označen.

Piškotki
Kaj je piškotek?

Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na naročnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Piškotki so v prvi vrsti namenjeni zagotavljanju delovanja spletne strani. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo naročniško izkušnjo.

Kje se piškotki uporabljajo na naši spletni strani?

Na spletni strani uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi so nujno potrebni za delovanje spletne strani, brez katerih ni možno zagotoviti storitev (sem spadajo na primer identifikacija posamezne brskalne seanse). Druga skupina piškotov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne strani. Med te piškotke spada spletna analitika, katera nam omogoča primerjavo novih in predhodnih obiskovalcev.

Piškotki tretjih oseb

Poleg lastnih piškotkov uporabljamo tudi piškotke tretjih (npr: Facebook, Najdi.si, …). Če želite informacije kako tretje osebe uporabljajo piškotke,
preverite pravilnike uporabe na njihovih spletnih mestih.

IME PIŠKOTKASKUPINANAMENTRAJNI ALI SEJNI PIŠKOTKILastni piškotki oz. s strani tretjih
ASP.NET_SessionIdnujno potrebenIdnetifikacija posamezne brskalne seanseSejnilastni piškotek
ASPXANONYMOUSnujno potrebenIdnetifikacija neznanega naročnika. Piškotek ne vsebuje osebnih informacij.Sejnilastni piškotek
cc_cookie_acceptnujno potrebenShrani naročnikovo nastavitev glede piškotkovTrajnilastni piškotek
cc_cookie_declinenujno potrebenShrani naročnikovo nastavitev glede piškotkovTrajnilastni piškotek
__utmaizboljšano delovanjeŠtetje števila obiskovTrajniGoogle Analyitics
__utmbizboljšano delovanjeZačetek obiskaTrajniGoogle Analyitics
__utmcizboljšano delovanjeKonec obiskaSejniGoogle Analyitics
__utmzizboljšano delovanjeOd kje je naročnik prišelTrajniGoogle Analyitics
Varovanje osebnih podatkov

Upravljalec vaših osebnih podatkov je družba COMTRON d.o.o.,
Maribor, Tržaška cesta 21, matična št.:5298156000, ID za DDV: SI11931477,
zakoniti zastopnik Ivan SELAR, družba je vpisana pri Okrožnem sodišču v Mariboru št. Reg. Vpisa 1/0/1055-00.

S posredovanjem oz. izpolnitvijo zahtevanih osebnih podatkov izjavljam, da sem seznanjen in soglašam ter izrecno dovoljujem upravljalcu, da zbira in obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih vnesel v za naslednje namene:

Direktnega trženja produktov in storitev družbe, ki so vsakokrat objavljene na spletni strani in sicer za namen:

Prejema in obdelave naročila, poizvedbe oz. vprašanja, pripravo ponudbe oz. odgovora ter vzpostavitve kontakta oz. komunikacije. Soglašam z obdelavo mojih osebnih podatkov s strani družbe in izjavljam, da sem seznanjen z namenom obdelave teh osebnih podatkov za potrebe neposrednega trženja in sem seznanjen z dejstvom, da se lahko kadarkoli odjavim/odstopim od soglasja za namen direktnega trženja s klikom na povezavo za odjavo.

Posredovanja sporočil z oglasnimi vsebinami za namen:

Obveščanja o obravnavi reklamacij, tehničnih novostih produktov o novih produktih in storitvah, posebni dnevni ponudbi, ugodnostih pri plačilih za produkte in storitve, ki so vsakokrat objavljene na spletni strani družbe po naslednjih poteh:

  • e-sporočila,
  • SMS/MMS,
  • po pošti.

Tržnih raziskav za namen:

Ugotavljanja zadovoljstva in prilagajanje ponudbe produktov in storitev.

Soglašam z obdelavo mojih osebnih podatkov s strani družbe in izjavljam, da sem seznanjen z namenom obdelave teh osebnih podatkov za namen tržnih raziskav in sem seznanjen z dejstvom, da se lahko kadarkoli odjavim/odstopim od soglasja za namen direktnega trženja, obveščanja ali tržnih raziskav s klikom na odjavo.

Potrjujem, da sem starejši/a od 15 let in sem seznanjen/a s Splošnimi pogoji obdelave osebnih podatkov, katere sem podal prostovoljno ter svojimi pravicami do upravljalca mojih osebnih podatkov.

Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, dokler se ne boste s klikom na odjavo odjavili iz naše zbirke osebnih podatkov za posamezne namene uporabe in poti.

Obdelava in varna uporaba vaših osebnih podatkov se bo vršila v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2 in Uredbo (EU) 2016/679 in družba, ki je upravljalec vaših osebnih podatkov izjavlja, da nosi popolno odgovornost za zakonito uporabo.

Izjavljamo, da vaših osebnih podatkov, katere ste nam posredovali ne bomo prenašali izven naše zbirke osebnih podatkov.

Poleg odjave/odstopa od vašega soglasja za posamezne namene imate v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov ZVOP-2 in v skladu z Uredbo (EU)2016/679 GDPR še naslednje pravice, ki jih pri družbi lahko uveljavljate pisno na e-naslov odjava@comtron.si :

  • Zahtevo za dostop do svojih osebnih podatkov.
  • Zahtevo, da se vam dopusti, da osebne podatke popravljate in dopolnjujete v obsegu, ki ga predvidevajo rubrike soglasja.
  • Zahtevo, da se vam posreduje poročilo za katere namene, kdaj in katere osebne podatke je družba uporabljala.
  • Zahtevo za omejitve obdelave osebnih podatkov.
  • Vpogled, prepis, kopiranje in potrdilo lahko zahtevate skladno s 31. čl. ZVOP-2.

V kolikor menite, da so kršene vaše pravice se lahko obrnete na Informacijskega pooblaščenca.

Pritožbe in spori

Upravitelj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Upravitelj bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Upravitelj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se upravitelj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje sporov

Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32.člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.

Comtron.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo in spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za SRPS, ki je potrošnikom na voljo tukaj.

Pogoji nagradnih iger

I.

SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

(1) Organizator nagradne igre je Comtron d. o. o., Tržaška cesta 21, 2000 Maribor (v nadaljevanju organizator).

(2) Kadar kot so-organizator nagradne igre sodeluje tudi poslovni partner organizatorja, ta zagotovi nagrade in izvede nagradno žrebanje, organizator pa izvede nagradno igro na svojih Spletnih straneh in/ali Facebook Profilih, kakor določeno v besedilu razpisa posamezne nagradne igre.

(3) V primeru, da nagrade zagotovi poslovni partner organizatorja, ki ne želi sodelovati v vlogi in obveznostih so-organizatorja (v nadaljevanju pokrovitelj), vse aktivnosti tega prevzame organizator.

II.

POGOJI SODELOVANJA

2. člen

(1) V nagradni igri lahko sodelujejo polnoletne osebe s stalnim ali začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji. Mladoletne osebe(mlajše od 18 let) morajo imeti za sodelovanje v nagradni igri predhodno pisno soglasje staršev ali zakonitih zastopnikov.

(2) K nagradni igri lahko pristopijo registrirani uporabniki Spletne strani, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače. Obiskovalec se na Spletni strani registrira tako, da v postopku registracije izbere uporabniško ime in geslo, svojo identiteto pa potrdi z veljavnim elektronskim naslovom. Prijava in uporaba Spletne strani je brezplačna. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook pridružene posameznemu Profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem Profilu kliknile gumb »Všeč mi je.« oziroma »Like.«,
razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.

(3) Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom in ga Comtron d. o. o. ne zaračunava.

(4) Udeleženci nagradne igre sami krijejo vse stroške sodelovanja v nagradni igri.
Med stroške sodelovanja se med drugim uvrščajo:

  • strošek dostopa do interneta;
  • strošek prenosa podatkov z interneta.

(5) V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji pogodbe niso delavci Comtron d. o. o. ali njihovi ožji družinski člani.

(6) Vsak posameznik lahko k posamezni nagradni igri pristopi le enkrat.

III.

POTEK NAGRADNE IGRE

3. člen

Podrobna predstavitev in potek nagradne igre jev opisu posamezne nagradne igre objavljene na Spletni strani in/ali Facebook profilu.

IV.

PRAVILA NAGRADNE IGRE

4. člen

(1) Datum začetka in zaključka nagradne igre je opredeljen v vsebini posamezne nagradne igre, ki je objavljena na Spletni strani in/ali Facebook Profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.

(2) S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na Spletni strani in/ali Facebook profilu.

(3) V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov (elektronskega naslova oziroma podatkov iz 3. odstavka 8. člena Splošnih pogojev nagradnih iger) si organizator pridržuje pravico, da udeležencu sodelovanje v nagradni igri zavrne ali ga iz nagradne igre izključi. Udeleženec izgubi pravico do nagrade,
če organizator ugotovi, da:

  • udeleženec ni izpolnjeval pogojev sodelovanja;
  • je udeleženec kršil pravila in pogoje sodelovanja v nagradni igri;
  • udeleženec ne želi izpolniti obveznosti v skladu s temi pogoji ali posebnimi pogoji objavljenimi na Spletni strani in/ali Facebook profilu ali jih ni izpolnil pravočasno;

v primeru prijav: če je prijava na kakršenkoli način neustrezna.

V primeru, ko udeleženec izgubi pravico do nagrade, organizator presodi, ali bo nagrado podelil komu drugemu ali ne.

(4) V kolikor pogoji nagradne igre pogojujejo sodelovanje v nagradni igri, s tem da udeleženec predloži skice, risbe, fotografije, video posnetke ali drugo avtorsko gradivo, udeleženec s posredovanjem gradiva organizatorju jamči, da razpolaga z vsemi materialnimi avtorskimi upravičenji na tem gradivu in jih v celoti enkrat za vselej za vse primere prenaša na organizatorja nagradne igre.

(5) S posredovanjem gradiva iz prejšnjega odstavka tega člena udeleženec podaja nepreklicno soglasje za objavo, razstavo, tiskanje, distribucijo ipd., v delu ali celoti, brez omejitev glede transformacij ali obdelave gradiva, v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, Facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih)organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.

(6) V primeru, da je udeleženec izžreban oziroma izbran za nagrajenca, ta s prevzemom nagrade podaja nepreklicno soglasje k sodelovanju z organizatorjem oz. soorganizatorjem v smislu fotografiranja nagrajenca za potrebe oglaševanja oz. objav tako pridobljenega gradiva v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, Facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.

(7) S pristopom k nagradni igri se udeleženec strinja s prejemanje elektronskih promocijskih sporočil podjetja Comtron d.o.o..

(8) Organizator v ničemer ne prevzema nikakršne odgovornosti za:

  • uporabniške vsebine, objavljene na Spletni strani in/ali Facebook profilu;
  • nedelovanje storitve, ki je posledica neznanja uporabe storitev;
  • nedelovanje storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve;
  • kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradni igri.

Organizator ne nosi nobenih stroškov, ki pri sodelujočih nastanejo zaradi sodelovanja v nagradni igri.

(9) Udeleženec je v celoti odgovoren za oddano vsebino in kakovost vsebin, ki jih posreduje. Udeleženec se zavezuje,
da ne bo v nobenem primeru posredoval v objavo vsebin:

  • na katerih bodo tretje osebe oz. njihovi osebni podatki;
  • ki bodo vsebovale kakršnekoli druge podrobnosti, zaradi katerih ali na podlagi katerih bi bile lahko prizadete katerekoli pravice tretjih oseb;
  • ki bi lahko povzročile kakršnokoli škodo ali bi bile v nasprotju z veljavno zakonodajo, predpisi in moralo.

 

Organizator si pridržuje pravico, da brez kakršnih koli obveznosti do udeleženca vsebine, ki prikazujejo nasilje, orožje, droge, ki so žaljive, rasno nestrpne, obscene, ali so po mnenju organizatorja iz kakršnega koli drugega razloga neprimerne, ne objavi ali umakne in udeleženca, ki je vsebino objavil, izloči iz nagradne igre. Če organizator prejme pritožbo zaradi že objavljene vsebine, ima pravico, da jo brez obvestila in obveznosti do avtorjev, odstrani s spletnega mesta in izloči iz nagradne igre. Udeleženec, ki posreduje vsebine, je v celoti odgovoren za vso škodo, ki bi jo lahko povzročila organizatorju, so-organizatorju ali katerim koli tretjim osebam s posredovanimi in objavljenimi vsebinami.

V.

NAGRADE

5. člen

(1) Posamezni udeleženec nagradne igre lahko prejme le eno izmed nagrad. Če je udeleženec izžreban dvakrat ali večkrat, prejme tisto nagrado, za katero je bil izžreban najprej.

(2) Vrsta in opis nagrad sta predstavljena v besedilu razpisa nagradne igre na Spletni strani in/ali Facebook profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.

(3) Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.

VI.

ŽREBANJE NAGRAD

6. člen

(1) Za organizacijo, izvedbo in nadzor nad potekom nagradne igre ter žrebanjem nagrajencev skrbi komisija, ki jo sestavljajo predstavniki organizatorja in/ali predstavniki so-organizatorja.

(2) Žrebanje nagrad bo potekalo na dan določen v opisu nagradne igre na Spletni strani in/ali Facebook profilu, najkasneje pa v14-ih dneh po zaključku nagradne igre na sedežu organizatorja (Tržaška cesta21, 2000 Maribor) ali so-organizatorja.

VII.

OBVEŠČANJE NAGRAJENCEV

7. člen

(1) Nagrajenec bo obvestilo o nagradi prejel prek zasebnega sporočila na svojem Facebook profilu ali na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob začetku nagradne igre na Spletni strani.

(2) S sodelovanjem v posamezni nagradni igri udeleženec soglaša, da ga v primeru izžrebanja organizator kot nagrajenca objavi na zidu Facebook profila in ob tem tudi označi (»tag«) in na Spletni strani.

(3) Seznam nagrajencev bo objavljen na Spletni strani in/ali Facebook profilu najkasneje v treh dneh po žrebanju nagrad. V primeru, da žrebanje izvede so-organizator, bo seznam objavljen najkasneje v desetih dneh od dneva žrebanja.

(4) Rezultati nagradne igre so dokončni. Pritožba nanje ni mogoča.

VIII.

PREVZEM NAGRAD

8. člen

(1) Udeleženec je kot nagrajenec upravičen do prevzema nagrade, če ga o nagradi v dogovorjenem roku obvesti organizator oziroma administrator Spletne strani in/ali Facebook profila.

(2) Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini(drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre oz. soorganizator ali sponzor, ki zagotovi nagrado.

(3) Za prevzem nagrade mora nagrajenec ob pisnem pozivu organizatorja predložiti naslednje osebne podatke: ime in priimek, točen naslov stalnega bivališča, kraj bivanja, davčno številko in davčni urad. Za potrebe obveščanja o prevzemu nagrade nagrajenec sporoči tudi kontaktno telefonsko številko. Če nagrajenec v sedmih dneh po datumu poslanega poziva ne predloži potrebnih podatkov, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila, finančnega ali materialnega.

(4) Organizator s pisnim pozivom iz odstavka (3)tega člena nagrajenca obvesti o načinu prevzema nagrade. Nagrado lahko organizator na lastne stroške pošlje na naslov, ki ga je sporočil nagrajenec, prevzem nagrade pa je možen tudi osebno v službenih prostorih organizatorja na Tržaški cesti 21, 2000 Maribor.

Kadar je predmet nagrade občutljiv predmet (na primer občutljiv mehanizem, steklena embalaža, embalaža, ki vsebuje tekočino in podobno) ali predmet, ki zaradi svoje teže in/ali velikosti ni primeren za varno pošiljanje po pošti, nagrajenci nagrado prevzamejo osebno na sedežu organizatorja. Po dogovoru z nagrajencem je mogoče po pošti poslati tudi občutljive predmete, vendar organizator ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne poškodbe, nastale med pošiljanjem paketa. V primeru izgubljenega ali poškodovanega paketa in/ali poškodovane vsebine paketa, nagrajenec ni upravičen do kakršnegakoli nadomestila, finančnega ali materialnega.

(5) Osebe, mlajše od 18 let, morajo za prevzem nagrade organizatorju predložiti pisno soglasje staršev ali zakonitega skrbnika hkrati s posredovanjem podatkov iz 3. odstavka tega člena, najkasneje pa do prevzema nagrade.

IX.

VAROVANJE INFORMACIJ IN OSEBNIH PODATKOV

9.člen

(1) Organizator Comtron d. o. o. kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje zasebnost udeležencev posamezne nagradne igre in se zavezuje, da bo z osebnimi podatki, pridobljenimi tekom nagradne igre, ravnal skrbno in jih varoval ter obdeloval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

(2) Brez izrecne privolitve udeležencev posamezne nagradne igre osebnih podatkov udeležencev ne bo posredoval tretji osebi ali jih uporabil v druge namene, kot izključno za potrebe uspešne celostne izvedbe nagradne igre, razen, če s predpisi ni določeno drugače.

(3) V primeru, ko organizator nagradno igro organizira skupaj s so-organizatorjem, bo ta so-organizatorju posredoval seznam nagrajencev z njihovimi podatki. Organizator ne prevzema odgovornosti za ustrezno obdelavo in hrambo podatkov, ki so bili posredovani so-organizatorju.

(4) V kolikor se sodelujoči v nagradni igri strinja s posredovanje podatkov so-organizatorju, bo organizator po končani igri vse podatke takih uporabnikov posredoval so-organizatorju. Organizator ne prevzema odgovornosti za ustrezno obdelavo in hrambo podatkov, ki so bili posredovani so-organizatorju.

(5) Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na spletnih straneh, do katerih vodijo določene povezave na Spletnih straneh organizatorja, niti ne prevzema odgovornosti za morebitne napake, ki se lahko pojavijo ob posredovanju napačnih ali lažnih podatkov s strani udeležencev nagradne igre.

(6) Udeleženec nagradne igre organizatorju kot upravljavcu zbirke osebnih podatkov dovoljuje, da do preklica udeleženca oziroma do izpolnitve namena obdelave podatkov vodi, vzdržuje in obdeluje zbirko posredovanih osebnih podatkov za potrebe izvedbe nagradne igre v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov . Osebni podatki v zbirki osebnih podatkov nagrajencev in namen njihovega zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe:

  • elektronski naslov (za potrebe sodelovanja v nagradni igri, žrebanja in posredovanja pisnih pozivov organizatorja po nadaljnjem ravnanju v primeru upravičenosti do nagrade);
  • ime in priimek,
    naslov in kraj bivanja (za potrebe identifikacije nagrajenca, žrebanja, obveščanja o nagradah in obveščanja o načinu prevzema nagrad ter za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji);
  • kontaktna telefonska ali GSM številka (za potrebe obveščanja v primeru kakršnihkoli težav z dostavo nagrade);
  • davčna številka in davčni urad nagrajenca (za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji).

 

(7) V času upravljanja osebnih podatkov ima vsak posamezni udeleženec možnost

  • vpogleda,
  • prepisa,
  • kopiranja,
  • dopolnitve,
  • popravka,
  • blokiranja in
  • izbrisa osebnih podatkov

v zbirki osebnih podatkov, skladno z veljavnimi predpisi.

(8) Podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov ali na podlagi zahtevka nagrajenca, se podatki izbrišejo.

(9) Uporabniki podatkov so administrator Spletne strani in/ali Facebook profila ter odgovorni za dostavo nagrad.

(10) S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da mu lahko organizator pošilja brezplačna splošna obvestila vezana na nagradno igro prek elektronske pošte ali telefonske številke iz 3. odst. 8.člena teh pogojev do preklica tega soglasja oziroma do izpolnitve namena hrambe kontaktnih podatkov.

(11) V času upravljanja osebnih podatkov ima udeleženec pravico

  • vpogleda,
  • prepisa,
  • kopiranja,
  • dopolnitve,
  • popravka,
  • blokiranja in

izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Udeleženec lahko od organizatorja kadarkoli zahteva, da v 15 dneh trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja, in sicer s klikom na povezavo za odjavo v nogi posameznega promocijskega sporočila po e-pošti ali pisno na naslov organizatorja.

X.

KONČNE IN PREHODNE DOLOČBE
  1. člen

(1) Udeleženci nagradne igre hkrati s Pogoji nagradne igre sprejemajo tudi pogoje in pravila Facebook skupnosti. Organizatorne prevzema nobene odgovornosti za nespoštovanje pogojev uporabe Facebook skupnosti s strani udeležencev nagradne igre. Prav tako ne prevzema odgovornosti za kakršnekoli posledice nastale kot rezultat objave prispevkov na Facebook profilu.

(2) Organizator si pridržuje pravico do dopolnitev in sprememb pogojev nagrade igre, če tako zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti.

(3) O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator udeležence sproti obveščal z objavami na Spletni strani in/ali Facebook profilu.

(4) Vprašanja o zaupnosti in uporabi vaših osebnih podatkov oziroma željo po dodatnih informacijah v zvezi z nagradno igro naslovite na elektronski naslov: info@comtron.si.

Splošni pogoji uporabe programske opreme Comtron

Uvodne določbe

Naročnik programske opreme Comtron, spletnih strani programske opreme Comtron ter ostalih storitev, ki jih za programsko opremo Comtron ponuja družba Comtron d.o.o., je pred njegovo uporabo seznanjen s splošnimi pogoji in pravili uporabe, ki so dostopni na spletni strani družbe.

Ob registraciji na spletne strani družbe Comtron d.o.o. naročnik soglaša s splošnimi pogoji uporabe. Ob naročilu programske opreme naročnik vstopa v pogodbeno razmerje z družbo Comtron d.o.o. in potrjuje sposobnost biti nosilec pravic in obveznosti iz pogodbenega razmerja.

IZVAJALEC

je družba Comtron d.o.o.,
Tržaška cesta 21,
2000 Maribor,
ki na svojih spletnih straneh ponuja možnost uporabe programske opreme Comtron.

PARTNER

je pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki je opravila ustrezno izobraževanje in posreduje pri prodaji in najemu pravice za uporabo licence programske opreme Comtron na ozemlju Republike Slovenije in na podlagi ustrezne pogodbe izvaja podporno storitev.

NAROČNIK

je fizična oz. pravna oseba, ki je pridobila pravico do uporabe licence za programsko opremo Comtron in oseba, ki v svojem ali v imenu podjetja uporablja programsko opremo Comtron in/ali spletno mesto.

PROGRAMSKAOPREMA

je sestavljena iz:

  • Comtron WINDOWS blagajniškega programa in upravljavskega programa BackOffice z navodili za uporabo ali
  • Comtron ANDROID blagajniškega programa z navodili za uporabo.

Del programske opreme je tudi spletno mesto www.comtron.si.

Registracija

Predpogoj za koriščenje brezplačnih in plačljivih storitev, ki jih na spletnem mestu ponuja izvajalec je registracija. Naročnik se zavezuje ob registraciji na spletno mesto in za uporabo programske opreme Comtron navesti lastne resnične podatke.

Uporaba

Naročnik sme uporabljati programsko opremo izključno v namen za katerega bila razvita in na zakonit način. Prepovedana je zloraba programske opreme za nezakonite in škodljive namene, kot npr. sistematično ročno ali programsko zbiranje podatkovna spletnih straneh, “vdiranje v programsko opremo”. Naročnik se zavezuje, da programske opreme, omrežja in storitev interneta ne bo uporabljal zlonamerno. Izvajalec ima pravico naročniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali produkta ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme izvajalca ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo in onemogočiti dostop do programske opreme, dokler kršitev ni odpravljena. Takšno ravnanje naročnika pomeni hujšo kršitev, za katero je odškodninsko in kazensko odgovoren.

Osveževanje

Pogodba o osveževanju programske opreme Comtron je pogodba, iz katere izhajajo pravice in obveznosti izvajalca in naročnika v zvezi z osveževanjem programske opreme Comtron.

Osveževanje se vrši na podlagi veljavno sklenjene osveževalne pogodbe in pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence za programsko opremo Comtron.

Osveževanje je posodobitev zadnje verzije programske opreme. Zadnjo verzijo programske opreme izvajalec posodobi oziroma dopolni z osveženo verzijo.

Osvežena verzija vsebuje najnovejše uskladitve z zakonodajo, posodobitve, spremembe, izboljšave programske opreme, novo razvite standardne rešitve, ki jih kot take definira izvajalec in morebitne popravke.

Osvežena verzija se vedno uporablja oziroma prenaša kot del programske opreme in se ne sme uporabljati ločeno ali na drugem računalniku oziroma sistemu.

Izvajalec se zavezuje, da bo naročniku omogočil prenos in uporabo osvežene verzije programske opreme za obdobje od sklenitve osveževalne pogodbe do konca obdobja, za katerega je sklenil osveževalno pogodbo.

Izvajalec si bo prizadeval, da bo naročniku omogočil namestitev osvežene programske verzije z ustreznimi uskladitvami z zakonodajo vsaj 7 delovnih dni pred datumom, ko spremembe zakonodaje za naročnike postanejo zavezujoče, če bodo vsi pogoji za spremembo zakonodaje vnaprej jasni in znani v primernem času.

Pravice in obveznosti naročnika

Osveženo verzijo programske opreme mora naročnik uporabljati in prenesti kot del programske opreme in je ne sme uporabljati ločeno na drugem računalniku oziroma sistemu za katerega ni bila sklenjena pogodba o nakupu pravice do uporabe licence programske opreme Comtron.

Osvežena verzija lahko deloma ali v celoti nadomešča ali dopolnjuje programsko opremo, za katero ima naročnik licenco. Naročnik se zaveže, da bo osveženo verzijo programske opreme sprejel z vsemi obveznostmi in pravicami, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence za programsko opremo Comtron.

Naročnik se zavezuje izvajalca pisno obveščati o potrebnih nadgradnjah zaradi specifičnih zakonskih sprememb, ki se tičejo dejavnosti, zaradi katere ima kupljeno pravico do uporabe licence programske opreme Comtron.

Naročnik je upravičen do brezplačne predstavitve novih verzij in obvestil o novostih programske opreme.

Način sporočanja prijav in odzivni časi pri odpravljanju prijav

Pravilna je tista prijava, ki jo naročnik posreduje izvajalcu po elektronski pošti na naslov podpora@comtron.si.

Odzivni čas ob prejemu prijave, glede delovanja funkcionalnosti programske opreme, ki otežuje nadaljnje delo in resneje ne ogroža delovnega procesa, varnosti ali zanesljivosti programske opreme in podatkov, je 8 delovnih ur od trenutka, ko izvajalec prejme prijavo.

Odzivni čas ob prejemu nujne prijave, glede delovanja funkcionalnosti programske opreme, ki onemogoča nadaljnje delo in za nadaljevalno delo ne obstaja alternativna rešitev ter je ogrožen delovni proces, varnost in zanesljivost programske opreme in podatkov, je 6 delovnih ur od trenutka, ko izvajalec prejme prijavo.

Odzivni čas teče v okviru delovnega časa izvajalca in je čas, ki preteče od trenutka prijave do trenutka vzpostavitve neposrednega kontakta z naročnikom. V odzivnem času izvajalec in naročnik ugotovita utemeljenost prijave in določita termin za odpravo prijave.

Rok za odpravo prijave ne vključuje odzivnega časa.

Naročnik mora pri prijavi izvajalcu posredovati naslednje podatke:

  • naziv družbe,
  • številko pogodbe,
  • ime in telefonsko številko pooblaščene osebe za komuniciranje s izvajalcem,
  • podroben opis in specifikacijo konkretne prijave.
Najem programske opreme

Naročnik lahko od izvajalca najame pravico do uporabe licence programske opreme Comtron. Najemna pogodba določa pravice in obveznosti naročnika in izvajalca ter storitev osveževanja programske opreme. Najemnina za uporabo licence programske opreme se plačuje mesečno.

Izvajanje storitev in komunikacija

Izvajalec storitev izvršuje v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00. Za delo izven rednega delovnega časa je potreben vnaprejšen dogovor.

Komunikacija naročnika z izvajalcem je telefonska in sicer na kontaktni telefonski številki 02 300 35 85 ali po elektronski pošti na naslov podpora@comtron.si.

ibus leo.

Pravice in obveznosti izvajalca

Izvajalec zagotavlja, da:

  • programska oprema deluje tako, kot je opisano v uporabniških navodilih,
  • bo uporabniška navodila objavil na spletni strani,
  • ima programski izdelek funkcionalnosti navedene v uporabniških navodilih in je izdelan v skladu s pravili stroke,
  • programska oprema ustreza zahtevam, ki so predpisane s strani FURS-a,
  • bo po prejemu naročila in plačila za pravico do uporabe licence izvršil licenciranje programske opreme pri naročniku,
  • bo osvežene verzije programske opreme za naročnike, ki so do nje upravičeni, objavil na spletni strani programske opreme.


Izvajalec se zavezuje, da:

  • si bo prizadeval pravilne prijave odpraviti v najkrajšem možnem času,
  • si bo prizadeval naročniku omogočiti namestitev osvežene verzije programske opreme z ustreznimi uskladitvami z zakonodajo vsaj 7 delovnih dni pred datumom,
    ko spremembe zakonodaje za naročnike postanejo zavezujoče, če bodo vsi pogoji za spremembo zakonodaje vnaprej jasni in znani v primernem času,
  • bo vodil evidenco del, ki jih bo opravil,
  • bo v roku petih delovnih dni po podpisu najemne pogodbe in plačilu prvega obroka naročniku izročil licenčno kodo produkta s katero mu bo omogočil uporabo programske opreme.


Pravice izvajalca:

  • Izvajalec lahko naročniku onemogoči uporabo programske opreme v primeru kršitev določil iz pogodbe ali splošnih pogojev poslovanja in v primeru zamude s plačilom, do prenehanja kršitev oziroma poplačila vseh zapadlih obveznosti.
  • Izvajalec se lahko prosto odloča o tem, ali in kdaj bo spremembe in izboljšave vgradil v programsko opremo.
Plačilo in stroški uporabe produkta

Podporne storitve, ki jih izvaja izvajalec v svojem delovnem času, se obračunavajo v 15 minutnih intervalih(razen, če ni v pogodbenem razmerju določeno drugače), pri čemer šteje vsak začetni interval. Cene podpornih storitev so določene v ceniku izvajalca, ki je objavljen na spletni strani izvajalca.

Izvajalec je upravičen do povrnitve potnih stroškov in časa na poti, kadar izvaja podporo na lokaciji naročnika, po veljavnem ceniku izvajalca oziroma po pogodbi o podpori in osveževanju.

Izvajalec do 5. delovnega dne vsak mesec za pretekli mesec naročniku izstavi račun v valutnem roku določenem po pogodbi.

V primeru zamude pri plačilu računa je izvajalec upravičen do zakonskih zamudnih obresti.

Če naročnik ni poravnal vseh zapadlih obveznosti do izvajalca, izvajalec ni dolžan izvajati podpornih storitev, osveževanja in drugih dogovorjenih storitev.

Vračilo plačila ni mogoče, če je bila programska oprema Comtron že uporabljena.

Avtorske pravice

Vsa vsebina, ki jo vsebuje programska oprema Comtron ali jo lahko vsebuje programska oprema v prihodnosti vključno z vsemi slikami, fotografijami, videi, vodniki, zvočnimi posnetki, drugimi besedili, članki, tekstom, logotipi in/ali katerimi koli drugimi oblikami intelektualne lastnine je v lastni izvajalca. Naročnik lahko s programsko opremo ravna zgolj tako, da lahko namesti programsko opremo na toliko delovnih postaj, kolikor licenc ima zakupljenih. Naročnik ne sme kopirati tiskane dokumentacije, ki spremlja ali je del programske opreme, vse v skladu z varstvom avtorskih in sorodnih pravic določenih z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP-UPB3, Uradni list RS, št. 16/2007, s spremembami).

Izbira prava, sodna pristojnost in krajevna pristojnost sodišča

Za vsa razmerja med izvajalcem in naročnikom velja zakonodaja R Slovenije. Spori izvirajoči iz pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence, pogodbe o podpori in osveževanju, osveževalne pogodbe, splošnih pogojev in drugih pogodb sklenjenih s izvajalcem, se rešujejo sporazumno. V kolikor sporazumna rešitev ni mogoča je za reševanje sporov nastalih iz razmerja med izvajalcem in naročnikom izključno pristojno sodišče v Mariboru.

Končne določbe

Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja, cenika in drugih sprememb brez predhodnega soglasja naročnika. V primeru, da se naročnik ne strinja s spremembami lahko odpove pogodbeno razmerje, sicer se šteje, da spremembam ne nasprotuje in postanejo zanj zavezujoče.

V primeru nespoštovanja določil splošnih pogojev lahko katerakoli pogodbena stranka odstopi od pogodbe v roku 30 dni. Odpovedni rok prične teči z dnevom prejema pisnega obvestila, da želi pogodbena stranka odstopiti od pogodbe. Pogodbeni stranki lahko odstopita od pogodbe brez odpovednega roka v primeru hujših kršitev pogodbe ali splošnih pogojev poslovanja.

Kadar so v pogodbi (pogodbi o podporni in osveževanju, pogodbi o osveževanju, pogodbi o najemu, pogodbi o poslovnem sodelovanju ali pogodbi o nakupu pravice do uporabe licence) ali splošnih pogojih poslovanja opredeljeni roki, v katerih se mora izvajalec odzvati oziroma opraviti ali začeti opravljati določeno storitev, si izvajalec pridržuje pravico do daljših rokov v primeru okoliščin, ki ne izvirajo iz sfere izvajalca, v primeru, če naročnik ne zagotovi ustreznih pogojev za delo ali v primeru, da naročnik ni dokončal svojih nalog, kot izvirajo iz splošnih pogojev, pogodbe o podpori in osveževanju, pogodbe o osveževanju ali pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence programske opreme Comtron.

Pogodbeni stranki bosta vse morebitne spremembe pogodbe in dopolnitve sklepali s soglasjem v pisni obliki aneksa k pogodbi.

Splošni pogoji poslovanja so navedeni na spletni strani izvajalca in naročnik je z njimi seznanjen ob podpisu pogodbe.

OBVESTILO O IZVAJANJU VIDEONADZORA

Družba, Comtron, d.o.o., izvaja videonadzor v skladu s Splošno uredbo (6. člen) in ZVOP-2, 3. poglavje II. dela (76.-80. člen), in sicer:

  • 76. člen – splošne določbe o videonadzoru in varstvu osebnih podatkov;
  • 77. člen – videonadzor dostopa v uradne službene oziroma poslovne prostore;
  • 78. člen – videonadzor znotraj delovnih prostorov;
  • 79. člen – videonadzor v prevoznih sredstvih, namenjenih javnemu potniškemu prometu;
  • 80. člen – videonadzor na javnih površinah.


Odločitev o uvedbi videonadzora je sprejel direktor družbe, Ivan Selar.

KONTAKTNI PODATKI

Upravljalec vaših osebnih podatkov je družba COMTRON d.o.o.,

Tržaška cesta 21, 2000 Maribor,

matična št.:5298156000,

ID za DDV: SI11931477,

zakoniti zastopnik Ivan SELAR

NAMEN IZVAJANJA VIDEONADZORA

Videonadzor se uvede zaradi zagotavljanja varnosti:

  • zaposlenih,
  • strank,
  • poslovnih partnerjev in
  • varovanja premoženja.

Zbirka posnetkov sistema za videonadzor vsebuje posnetek:

  • posameznika (slika),
  • podatek o lokaciji in
  • datum in čas posnetka.
INFORMACIJE O POSEBNIH VPLIVIH OBDELAVE, ZLASTI NADALJNJE OBDELAVE
  • nadaljnja obdelava posnetkov sistema za videonadzor se ne izvaja,
  • zvočna intervencija za čas videonadzora se ne izvaja,
  • podatki niso uporabljani v neobičajne nadaljnje obdelave, kot so prenosi subjektom v tretje države,
  • videonadzor se ne uporablja za spremljanje v živo,
  • posnetki sistema za videonadzor se sproti prepisujejo hranijo se najdlje 30 dni.
POUK O PRAVICAH POSAMEZNIKA GLEDE POSNETKOV VIDEONADZORNEGA SISTEMA

Posameznik, ki se prepozna na posnetku sistema za videonadzor oz. posameznik, ki ga je posnela kamera ima pravico do:

  • dostopa do osebnih podatkov oz. pravico do vpogleda v posnetek sistema za videonadzor, ki se nanaša na osebo na posnetku,
  • popravka (zameglitev – anonimizacija) ali izbrisa ali omejitve obdelave posnetka sistema za videonadzor),
  • ugovora obdelavi posnetka sistema za videonadzor,
  • prenosljivosti podatkov sistema za videonadzor (kopija posnetka).
INFORMACIJA O PRAVICI DO VLOŽITVE PRITOŽBE

Pritožbo glede posnetka sistema za videonadzor se lahko poda na naslov pooblaščene osebe za varstvo podatkov, na naslov: Comtron, Tržaška cesta 21, 2000 Maribor ali na e naslov: info@comtron.si

NUJNOST ZAGOTOVITVE OSEBNIH PODATKOV OZ. PRIVOLITEV V VIDEO NADZOR OZ. SNEMANJE

Osebna privolitev ni potreba zaradi obstoja zakonske podlage za izvajanje videonadzora. Posameznik ima pravico, da ne vstopi v območje, prostor ali objekt, v katerem se izvaja videonadzor.

Splošni pogoji uporabe programske opreme TRONpos

Uvodne določbe

Naročnik programske opreme TRONpos, spletnih strani programske opreme TRONpos ter ostalih storitev, ki jih za programsko opremo TRONpos ponuja družba Comtron d.o.o., je pred njegovo uporabo seznanjen s splošnimi pogoji in pravili uporabe, ki so dostopni na spletni strani družbe.

Ob registraciji na spletne strani družbe Comtron d.o.o. naročnik soglaša s splošnimi pogoji uporabe. Ob naročilu programske opreme naročnik vstopa v pogodbeno razmerje z družbo Comtron d.o.o. in potrjuje sposobnost biti nosilec pravic in obveznosti iz pogodbenega razmerja.

Izvajalec

Je družba Comtron d.o.o., Tržaška cesta 21, 2000 Maribor, ki na svojih spletnih straneh ponuja možnost uporabe programske opreme TRONpos.

Partner

Je pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki je opravila ustrezno izobraževanje in posreduje pri prodaji in najemu pravice za uporabo licence programske opreme TRONpos na ozemlju Republike Slovenije in na podlagi ustrezne pogodbe izvaja podporno storitev.

Naročnik

Je fizična oz. pravna oseba, ki je pridobila pravico do uporabe licence za programsko opremo TRONpos in oseba, ki v svojem ali v imenu podjetja uporablja programsko opremo TRONpos in/ali spletno mesto www.tronpos.com.

Programsko opremo sestavlja
  • TRONpos WINDOWS blagajniškega programa in upravljalskega programa TRON Office z navodili za uporabo ali
  • TRONpos ANDROID blagajniškega programa z navodili za uporabo. 
  • TRON Office
  • Del programske opreme je tudi spletno mesto www.tronpos.si.
Registracija

Predpogoj za koriščenje brezplačnih in plačljivih storitev, ki jih na spletnem mestu ponuja izvajalec je registracija. Naročnik se zavezuje ob registraciji na spletno mesto in za uporabo programske opreme TRONpos navesti lastne resnične podatke.

Uporaba

Naročnik sme uporabljati programsko opremo izključno v namen za katerega bila razvita in na zakonit način. Prepovedana je zloraba programske opreme za nezakonite in škodljive namene, kot npr. sistematično ročno ali programsko zbiranje podatkovna spletnih straneh, “vdiranje v programsko opremo”. Naročnik se zavezuje, da programske opreme, omrežja in storitev interneta ne bo uporabljal zlonamerno. Izvajalec ima pravico naročniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali produkta ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme izvajalca ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo in onemogočiti dostop do programske opreme, dokler kršitev ni odpravljena. Takšno ravnanje naročnika pomeni hujšo kršitev, za katero je odškodninsko in kazensko odgovoren.

Osveževanje
  • Pogodba o osveževanju programske opreme TRONpos je pogodba, iz katere izhajajo pravice in obveznosti izvajalca in naročnika v zvezi z osveževanjem programske opreme TRONpos.

  • Osveževanje se vrši na podlagi veljavno sklenjene osveževalne pogodbe in pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence za programsko opremo TRONpos.

  • Osveževanje je posodobitev zadnje verzije programske opreme. Zadnjo verzijo programske opreme izvajalec posodobi oziroma dopolni z osveženo verzijo.

  • Osvežena verzija vsebuje najnovejše uskladitve z zakonodajo, posodobitve, spremembe, izboljšave programske opreme, novo razvite standardne rešitve, kijih kot take definira izvajalec in morebitne popravke.

  • Osvežena verzija se vedno uporablja oziroma prenaša kot del programske opreme in se ne sme uporabljati ločeno ali na drugem računalniku oziroma sistemu.

  • Izvajalec se zavezuje, da bo naročniku omogočil prenos in uporabo osvežene verzije programske opreme za obdobje od sklenitve osveževalne pogodbe do konca obdobja, za katerega je sklenil osveževalno pogodbo.

  • Izvajalec si bo prizadeval, da bo naročniku omogočil namestitev osvežene programske verzije z ustreznimi uskladitvami z zakonodajo vsaj 7 delovnih dni pred datumom, ko spremembe zakonodaje za naročnike postanejo zavezujoče, če bodo vsi pogoji za spremembo zakonodaje vnaprej jasni in znani v primernem času.

Pravice in obveznosti naročnika

Osveženo verzijo programske opreme mora naročnik uporabljati in prenesti kot del programske opreme in je ne sme uporabljati ločeno na drugem računalniku oziroma sistemu za katerega ni bila sklenjena pogodba o nakupu pravice do uporabe licence programske opreme TRONpos.

Osvežena verzija lahko deloma ali v celoti nadomešča ali dopolnjuje programsko opremo, za katero ima naročnik licenco. Naročnik se zaveže, da bo osveženo verzijo programske opreme sprejel z vsemi obveznostmi in pravicami, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence za programsko opremo TRONpos.

  • Naročnik se zavezuje izvajalca pisno obveščati o potrebnih nadgradnjah zaradi specifičnih zakonskih sprememb, ki se tičejo dejavnosti, zaradi katere ima kupljeno pravico do uporabe licence programske opreme TRONpos.

  • Naročnik je upravičen do brezplačne predstavitve novih verzij in obvestil o novostih programske opreme.

  • Način sporočanja prijav in odzivni časi pri odpravljanju prijav

  • Pravilna je tista prijava, ki jo naročnik posreduje izvajalcu po elektronski pošti na naslov podpora@tronpos.si.

  • Odzivni čas ob prejemu prijave, glede delovanja funkcionalnosti programske opreme, ki otežuje nadaljnje delo in resneje ne ogroža delovnega procesa, varnosti ali zanesljivosti programske opreme in podatkov, je 8 delovnih ur od trenutka, ko izvajalec prejme prijavo.

  • Odzivni čas ob prejemu nujne prijave, glede delovanja funkcionalnosti programske opreme, ki onemogoča nadaljnje delo in za nadaljevalno delo ne obstaja alternativna rešitev ter je ogrožen delovni proces, varnost in zanesljivost programske opreme in podatkov, je 6 delovnih ur od trenutka, ko izvajalec prejme prijavo.

  • Odzivni čas teče v okviru delovnega časa izvajalca in je čas, ki preteče od trenutka prijave do trenutka vzpostavitve neposrednega kontakta z naročnikom. V odzivnem času izvajalec in naročnik ugotovita utemeljenost prijave in določita termin za odpravo prijave.

  • Rok za odpravo prijave ne vključuje odzivnega časa.

Naročnik mora pri prijavi izvajalcu posredovati naslednje podatke:

  • naziv družbe,

  • številko pogodbe,

  • ime in telefonsko številko pooblaščene osebe za komuniciranje s izvajalcem,

  • podroben opis in specifikacijo konkretne prijave

Najem programske opreme

Naročnik lahko od izvajalca najame pravico do uporabe licence programske opreme TRONpos. Najemna pogodba določa pravice in obveznosti naročnika in izvajalca ter storitev osveževanja programske opreme. Najemnina za uporabo licence programske opreme se plačuje mesečno.

Izvajanje storitev in komunikacija

Izvajalec storitev izvršuje v rednem delovnem času od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00. Za delo izven rednega delovnega časa je potreben vnaprejšen dogovor. Komunikacija naročnika z izvajalcem je telefonska in sicer na kontaktni telefonski številki 02 300 35 99 ali po elektronski pošti na naslov podpora@tronpos.si.

Plačilo in stroški uporabe produkta

Podporne storitve, ki jih izvaja izvajalec v svojem delovnem času, se obračunavajo v 15 minutnih intervalih(razen, če ni v pogodbenem razmerju določeno drugače), pri čemer šteje vsak začetni interval. Cene podpornih storitev so določene v ceniku izvajalca, ki je objavljen na spletni strani izvajalca.

Izvajalec je upravičen do povrnitve potnih stroškov in časa na poti, kadar izvaja podporo na lokaciji naročnika, po veljavnem ceniku izvajalca oziroma po pogodbi o podpori in osveževanju.

Izvajalec do 5. delovnega dne vsak mesec za pretekli mesec naročniku izstavi račun v valutnem roku določenem po pogodbi.

V primeru zamude pri plačilu računa je izvajalec upravičen do zakonskih zamudnih obresti.

Če naročnik ni poravnal vseh zapadlih obveznosti do izvajalca, izvajalec ni dolžan izvajati podpornih storitev, osveževanja in drugih dogovorjenih storitev.

Vračilo plačila ni mogoče, če je bila programska oprema TRONpos že uporabljena.

Avtorske pravice

Vsa vsebina, ki jo vsebuje programska oprema TRONpos ali jo lahko vsebuje programska oprema v prihodnosti vključno z vsemi slikami, fotografijami, videi, vodniki, zvočnimi posnetki, drugimi besedili, članki, tekstom, logotipi in/ali katerimi koli drugimi oblikami intelektualne lastnine je v lastni izvajalca. Naročnik lahko s programsko opremo ravna zgolj tako, da lahko namesti programsko opremo na toliko delovnih postaj, kolikor licenc ima zakupljenih. Naročnik ne sme kopirati tiskane dokumentacije, ki spremlja ali je del programske opreme, vse v skladu z varstvom avtorskih in sorodnih pravic določenih z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP-UPB3, Uradni list RS, št. 16/2007, s spremembami).

Izbira prava, sodna pristojnost in krajevna pristojnost sodišča

Za vsa razmerja med izvajalcem in naročnikom velja zakonodaja R Slovenije. Spori izvirajoči iz pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence, pogodbe o podpori in osveževanju, osveževalne pogodbe, splošnih pogojev in drugih pogodb sklenjenih s izvajalcem, se rešujejo sporazumno. V kolikor sporazumna rešitevni mogoča je za reševanje sporov nastalih iz razmerja med izvajalcem in naročnikom izključno pristojno sodišče v Mariboru.

Končne določbe

Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja, cenika in drugih sprememb brez predhodnega soglasja naročnika. V primeru, da se naročnik ne strinja s spremembami  lahko odpove pogodbeno razmerje, sicer se šteje, da spremembam ne nasprotuje in postanejo zanj zavezujoče.

V primeru nespoštovanja določil splošnih pogojev lahko katerakoli pogodbena stranka odstopi od pogodbe v roku 30 dni. Odpovedni rok prične teči z dnevom prejema pisnega obvestila, da želi pogodbena stranka odstopiti od pogodbe. Pogodbeni stranki lahko odstopita od pogodbe brez odpovednega roka v primeru hujših kršitev pogodbe ali splošnih pogojev poslovanja.

Kadar so v pogodbi (pogodbi o podporni in osveževanju, pogodbi o osveževanju, pogodbi o najemu, pogodbi o poslovnem sodelovanju  ali pogodbi o nakupu pravice do uporabe licence) ali splošnih pogojih poslovanja opredeljeni roki, v katerih se mora izvajalec odzvati oziroma opraviti ali začeti opravljati določeno storitev, si izvajalec pridržuje pravico do daljših rokov v primeru okoliščin, ki ne izvirajo iz sfere izvajalca, v primeru, če naročnik ne zagotovi ustreznih pogojev za delo ali v primeru, da naročnik ni dokončal svojih nalog, kot izvirajo iz splošnih pogojev, pogodbe o podpori in osveževanju, pogodbe o osveževanju ali pogodbe o nakupu pravice do uporabe licence programske opreme TRONpos.

Pogodbeni stranki bosta vse morebitne spremembe pogodbe in dopolnitve sklepali s soglasjem v pisni obliki aneksa k pogodbi.

Splošni pogoji poslovanja so navedeni na spletni strani izvajalca in naročnik je z njimi seznanjen ob podpisu pogodbe.