Webinar

Webinar: Kako zmanjšati administracijo z digitalno evidenco delovnega časa

Uredite evidenco delovnega časa hitro, enostavno, zakonito. Na brezplačnem webinarju spoznajte TRONtime, sistem, ki avtomatizira vnose, ureja odsotnosti in pripravi podatke za plače – hitro in brez napak.
Torek, 18.11.2025 ob 14:00

Kako enostavno, natančno, zakonito in brezskrbno voditi evidenco delovnega časa?

Se spopadate z ročnim beleženjem, nepopolnimi vnosi in nepreglednimi tabelami? Predstavljamo TRONtime: pametno rešitev, ki odpravi napake, skrajša pripravo podatkov za plače in poenostavi upravljanje prisotnosti, odsotnosti in nadur.

In diesem Webinar werden Sie lernen:

  • Kako poteka prijava, registracija in pregled ur
  • Kako preprosto nastaviti pravila podjetja (malica, prazniki, referenčna obdobja)
  • Kako spremljati nadure, dopuste in odsotnosti v realnem času
  • Kako TRONtime podpira različne oblike dela (teren, pisarna, delo od doma)

Vsem udeležencem bomo omogočili razkrili konkretne smernice za zmanjšanje napak in hitrejšo pripravo podatkov za plače. Preberite več, kaj vse omogoča TRONtime.

An wen richtet sich das Webinar?

  • HR in administraciji, za manj ročnega dela
  • Vodjem, ki potrebujejo pregled nad prisotnostjo ekipe
  • Podjetnikom, ki želijo zanesljive evidence brez kompliciranja
  • Računovodjem in oddelkom za plače
  • Podjetjem z mešanimi oblikami dela (teren, delo od doma)

Uredite evidenco delovnega časa hitro, enostavno, zakonito. Na brezplačnem webinarju spoznajte TRONtime, sistem, ki avtomatizira vnose, ureja odsotnosti in pripravi podatke za plače – hitro in brez napak.

Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled webinarja.

Za več informacij o poteku in prijavi nas prosim kontaktirajte na: prodaja.tic@comtron.si

Andere Ausbildungen

Melden Sie sich für das Webinar an

Bewerbungsformular unter: Webinar: Kako zmanjšati administracijo z digitalno evidenco delovnega časa