Kako se pripraviti na spremembe v gostinstvu

Socialno distanciranje je spremenilo vedenje potrošnikov in v gostinsko dejavnost prineslo spremembe, ki bi lahko trajale še kar nekaj časa.
 
Tudi če se zdi, da je letos vse slabo, so nekatere restavracije poročale o nadpovprečno visokem prometu v poletnih mesecih. Na situacijo so se tako nekateri prilagodili z aplikacijami za dostavo hrane na dom in v službo ter z zunanjimi terasami.

Kako se prilagoditi spremembam?

Vsi upamo in si želimo, da se situacija čim prej umiri, lahko pa se na morebitno spremenjeno oziroma prilagojeno delovanje gostinskega sektorja v prihodnosti, vnaprej pripravimo z nekaj premišljenimi rešitvami.
 
QR meni je spletna aplikacija, s katero zagotovimo gostom enostaven in hiter pregled menija na katerem koli telefonu in tako zmanjšamo uporabo klasičnih menijev. S QR menijem lahko od naših gostov pridobimo tudi povratno informacijo o zadovoljstvu s hrano in postrežbo.
Z uporabo TRONpos daljinskega naročanja bistveno pohitrimo postrežbo gostov in zmanjšamo možnost napak pri naročilih, hkrati pa nam omogoča tiskanje računov kar ob mizi naših gostov.
 
Lastniki podjetja si pogosto želimo poslovanje svojega podjetja spremljati tudi od kje drugje kot pa samo iz svoje pisarne. Aplikacija TRONpos mobilne analize predstavlja priročno rešitev za spremljanje našega poslovanja, zaposlenih, finančnega stanja in drugih podatke podjetja od kjer koli in kadar koli.
 
Ob vsem tem pa ne smemo pozabiti na dober in hiter WiFi, ki je osnova za dobro delovanje predstavljenih rešitev!