Nemalo podjetij se sooča s precej kompleksnim problemom – velikostjo zaloge v relativno majhnih skladiščih. Vsako podjetje pa mora nujno poskrbeti za optimalne zaloge, ki bodo seveda ob najnižjih stroških zagotavljale učinkovito in brezhibno prodajo izdelkov.
Samo z ustrezno učinkovitim sistemom lahko podjetja ohranjajo optimalno količino zalog, zato je treba razmisliti o najučinkovitejši metodi upravljanja z zalogami. Predstavili vam bomo učinkovito rešitev, s katerimi boste svoje skladišče lahko upravljali na najuspešnejši način.
Najpogostejše težave skladiščenja
Če na vprašanje, ali v skladišču vedno najdete blago, ki je na zalogi, odgovorite nikalno, potem vaše skladiščenje še zdaleč ni učinkovito. Ena od ključnih težav skladiščenja je tudi, da za iskanje blaga v skladišču lahko porabite bistveno preveč časa. Tudi v tem primeru bi bilo še kako smiselno razmisliti o novi metodi upravljanja skladišča.
Za uspešno delovanje v svojem podjetju namreč v skladišču potrebujete produktivnost, ki temelji na najhitrejši odzivnosti in temeljitim nadzorom; od naročila do dobave blaga. Z uporabo učinkovite metode se vam nikakor ne bo dogajalo, da v skladišču ne bi našli blaga, ki ga imate na zalogi.
Najnaprednejši skladiščni sistem omogoča tri v enem
Celovito upravljanje, vodenje in optimizacija skladišča so odličen recept za najuspešnejše upravljanje vašega skladiščenja. Prav tako si morate zagotoviti trajno učinkovitost logističnih procesov ter znižanje potreb po času za prejem, izdajo ter vodenje zalog blaga v skladišču; in to vsaj za tretjino časa.
Zagotovite si skladiščni sistem, ki je ustrezen za upravljanje ter vodenje skladišč vseh vrst in velikosti. Združuje naj osnovne in napredne funkcije z namenom zagotavljanja produktivnosti, prilagodljivosti in ne nazadnje še natančnosti.
Dobrodošel najučinkovitejši sistem za upravljanje skladišč
Ponujamo vam napreden in učinkovit sistem za upravljanje vašega skladišča. Z njim boste v relativno kratkem času izjemno povečali produktivnost in natančnost.
Sodobna rešitev za najučinkovitejše upravljanje skladiščenja se imenuje TRONwms. Sestavljajo ga tri komponente. To so dispečer, terminalski odjemalec ter pregled najav in potrditev.
Dispečer predstavlja orodje, s katerim upravljavec skladišča razporeja opravila za delovanje skladišča. Terminalski odjemalec je aplikacija, s katero skladiščniki obvladujejo vhode in izhode blaga v skladiščno enoto. Pregled najav in potrditev pa je modul, ki se implementira v ERP sistem ter daje informacije uporabnikom ERP sistema o delu skladišča.
Za več informacij kliknite na ter se še bolje spoznajte s TRONwms sistemom.