Lokacija je eden izmed najpomembnejših dejavnikov uspešnosti restavracije. Parkiranje in dostopnost sta lahko enako pomembna kot dobra hrana in postrežba. V nepremičninskih krogih obstaja rek: “S tem ko kupiš, zaslužiš”. Lokacija restavracije ima vpliv na veliko vidikov vašega poslovanja, od menija vse do sloga jedilnice. Če ste si lokacijo sami pri sebi že izbrali, se na njo ne splača preveč navaditi, dokler nismo prepričani, da ima lokacija lastnosti, ki so v skladu z našimi pričakovanji. 

Parkiranje

Idealno je, če ima restavracija svoje lastno parkirišče. Če to ni mogoče, kar se v velikih mestih pogosto zgodi, je smiselno razmisliti o skupnem najemu ali odkupu dela parkirišča od kakšnega hotela, ki ima svoje lastno parkirišče. Dostikrat so takšna parkirišča tudi pod streho. Veliko znanih restavracij je v hotelih in za to imajo številne tehtne razloge. Sodelovanje se jim izplača, saj privabljajo goste v hotelu, kjer je navadno zelo veliko število raznolikih ljudi.

Dostopnost

Prav tako obstaja dober razlog za to, da je veliko znanih restavracij ob avtocestnih izvozih – zelo lahko so dostopni potencialnim strankam. Obstaja veliko restavracij, ki po zaslugi lokacije, ki je blizu avtocestnih vpadnic ali znamenitosti, dobro poslujejo, tudi če nimajo najboljše hrane in/ali postrežbe. V bližini npr. Eifflovega stolpa in rimskega Koloseja lahko tako najdemo veliko restavracij z vprašljivo kvaliteto hrane in slabo postrežbo, vendar so vedno polne, saj jih obiskujejo turisti, ki so obiskali znamenitosti. Lahko si privoščijo tudi nadpovprečno visoke cene. Veliko večino uspešnih restavracij najdete hitro in preprosto, pogosto brez pomoči navigacije.

Vidnost

Vidnost in dostopnost gresta z roko v roki in sta izredno pomembni za restavracijo na neki novi lokaciji. Ljudje morejo vedeti, da je restavracija odprta in jo lahko obiščejo. Pomembno je potencialne stranke obvestiti tako s fizično prisotnostjo kot spletno prisotnostjo. Prav zato so cene zemljišč v središčih mest višje kot cene zemljišč v obrobnih območjih. Ponujajo stopnjo vidnosti, ki privablja ljudi, ki niso imeli namena obiskati restavracije, ampak so samo šli mimo. Restavracijo je potrebno oglaševati tudi v spletnih iskalnikih in družabnih omrežjih, saj se s tem ojača naša prisotnost v več različnih medijih. V brskalnikih je potrebno tudi našo restavracijo registrirati, da lahko opišemo našo ponudbo in cene. 

Prebivalstvo v okolici

Ali je v območju naše restavracije dovolj potencialnih strank? Če imamo v okolici dovolj prebivalcev, lahko pridobimo redne stranke, ki so hrbtenica lokalov. Za določitev tega lahko opravimo študijo območja, ki pa je navadno precej draga. Večina novih gostincev ima zelo omejene budžete in si zelo težko privošči drage analize in raziskave. Cenejše alternative so izdelave diagramov ali pomoč okoliških institucij ali mestne hiše. Možno je tudi raziskati okolico na lastno pest, s sprehodi po njej in pogovori z prebivalci.