Spoštovani uporabniki programske opreme TRONInterCenter!
Obveščamo vas o spremembi stališča razlage 5. člena Zakona o davčnem potrjevanju računov – ZDavPR (Uradni list RS, št. 57/15 in 69/17) glede določitve zaporedja številčenja računov v zvezi z obveznostjo davčnega potrjevanja računov, ko se gotovinski in negotovinski računi izdajajo in številčijo v istem zaporedju. Zatorej se gotovinski in negotovinski računi lahko številčijo v istem zaporedju le ob pogoju, da se obe vrsti računov (gotovinski in negotovinski) davčno potrjujejo.
V primeru, da želi zavezanec v istem zaporedju kot gotovinske račune številčiti tudi negotovinske račune, mora ob izdaji v potrjevanje pošiljati tudi negotovinske račune. Če zavezanec negotovinskih računov ne želi potrjevati, jih mora izdajati v zaporedju, ki je ločeno od zaporedja, v katerem se številčijo gotovinski računi, ki se pošiljajo v davčno potrjevanje.
V kolikor v poslovni programski opremi TRONInterCenter davčno potrjujete veleprodajne račune in želite v prihodnje za tovrstne tipe dokumentov še zmeraj uporabljati tudi gotovinski način plačila, bo potrebno v TIC-u zagotoviti eno od opcij:
- Davčno potrjevanje vseh veleprodajnih dokumentov, ne glede na način plačila
- Nastaviti nov TIP dokumenta za veleprodajne račune z gotovinskim načinom plačila
Vljudno vas prosimo, da nam do 25.2.2018 sporočite za katero opcijo se boste odločili na elektronski naslov tic.podpora@comtron.si.
Lep pozdrav,
ekipa TRONInterCenter