comtron logo
Naše rešitve

7 vprašanj, na katera si je potrebno odgovoriti pred nakupom gostinskega sistema

7 vprašanj, na katera si je potrebno odgovoriti pred nakupom gostinskega sistema

Torej, odločili ste se za nakup novega informacijskega sistema in davčne blagajne za gostinsko dejavnost. Odlično, čestitamo! Učinkovit blagajniški sistem zagotavlja nemoteno opravljanje storitev, poslovanje in izvrševanja transakcij. To je nuja za uspešno restavracijo in ena najpomembnejših odločitev, ki jih boste sprejeli za svoje podjetje, saj bo vplivala na vaše poslovanje naslednjih nekaj let.

Toda s toliko možnostmi na trgu, kako se prepričati, da ste izbrali pravo davčno blagajno za svojo restavracijo, kavarno ali gostinsko podjetje?

Da bi izbrali pravo rešitev pri prodajalcu, ki vas bo podprl, smo pripravili sedem ključnih vprašanj, ki si jih morate zastaviti pred izbiro in smo poskusili nanje odgovoriti.

1. Katere funkcionalnosti zares potrebujem?

Sistemi prodajnih mest so v zadnjih letih korenito spremenili in sicer od preprostih blagajn do celovitih rešitev, ki pokrivajo celo vrsto poslovnih funkcij v vašem podjetju. Ravno zato je iskanje sodobnega gostinskega sistema in davčne blagajne lahko prava izkušnja. Beleženje delovnega časa zaposlenih, delo od doma, prenosne davčne blagajne, baze podatkov strank, oddaljeno naročanje, sledenje zasedenosti miz… vse to zveni kot dobre lastnosti, kajne? Vendar pa morda niso vse tako koristne za vaše podjetje. Navsezadnje ima restavracija lahko popolnoma drugačne potrebe od lokalnega bara.

1.-Katere-funkcionalnosti-zares-potrebujem

Preden se odločite za davčno blagajno, se ustavite in se vprašajte: katero funkcionalnost resnično potrebujem? Začnite tako, da preslikate svoje zahteve in jih razdelite v tri stolpce: »obvezno za poslovanje«, »bi morda lahko imeli« in “dodatki”. Pravi sistem je tisti, ki odkljuka polja vaših nujnih, nepogrešljivih zahtev.

TRONpos GASTRO

Preverite aktualno ponudbo vrhunskih rešitev gostinskih davčnih blagajn in programov za vodenje lokalov TRONpos GASTRO.

2. Ali je davčna blagajna zasnovana posebej za gostinstvo?

Davčne blagajne ne delujejo po sistemu “vsi za enega, eden za vse”. Tudi če določene tipične maloprodajne funkcionalnosti (na primer beleženje delovnega časa zaposlenih) ustrezajo trgovinski industriji, imajo zaposleni v gostinstvu posebne zahteve, ki jih maloprodajna programska oprema običajno ne pokriva.

Po obvezni uvedbi davčnih blagajn, je število ponudnikov davčnih blagajn naglo narastlo. Ta številka se danes giblje okrog 100 različnih ponudnikov. Samo davčna blagajna zasnovana posebej za gostinstvo, vam bo pomagala pri upravljanju ključnih dnevnih nalog, kot so prodaja obrokov, kreiranje sestavnic, pošiljanje naročil naravnost v kuhinjo, delo z mizami, oddaljeno naročanje – in še veliko več.

Ne zadovoljite se s sistemom, ki ni zasnovan dovolj dobro, da bi zadostil vašim potrebam. Namesto tega poiščite programsko rešitev, ki vam bo olajšala življenje in podprla vašo ekipo pri vseh ključnih nalogah, od načrtovanja prodajnih artiklov, do oddaljenega naročanja in tiskanja računov neposredno pri mizi.

Izrednega pomena pri poslovanju je prav tako zaledni program, s katerim boste kreirali nove artikle za prodajo, urejali obstoječe, naročevali robo, izvajali inventuro, izvažali mesečna poročila za računovodstvo in še mnogo več. Dobro se pozanimajte, kaj vse vam je omogočeno v ponujeni rešitvi. Na tej povezavi si lahko preberete več o naši zaledni rešitvi TRONoffice.

3. Kako mi bo davčna blagajna pomagala zagotavljati hitro in dosledno storitev?

Gostinski lokali potrebujejo hiter in kakovosten blagajniški sistem. Zlasti gostinski lokali, ki ob vikendih sprejmejo večje število gostov, si ne morejo privoščiti počasne in neodzivne blagajne, ki bi povzročala zamude pri storitvah in posledično nezadovoljne ali celo jezne stranke.

jezne stranke v gostilni

Kadar ste v procesu izbire davčne blagajne, povprašajte ponudnika (ali še bolje, če poznate katerega trenutnega uporabnika davčne blagajne) naslednje stvari: 

  • Ali je vmesnik intuitiven? In ali ga je mogoče prilagoditi in prikazati samo funkcionalnosti, ki so pomembne za uporabnika?
  • Ali je odzivnost blagajne hitra? Ali se ob kliku na artikel ta takoj pojavi na računu, brez časovnega zamika?
  • Ali blagajna omogoča različne vrste plačil? Ali blagajna obvlada tipične restavracijske potrebe, kot so: deljeni računi, računi prestavljeni iz točilnega pulta na mizo, plačilo računov po rundah, original račun itd.?
  • Ali lahko deluje na prenosnih napravah, kot so mobilni telefoni, tablice…?
  • Kakšen je povprečen čas do zaključka transakcije?
  • Kaj se zgodi, če se prekine internetna povezava? Ali lahko blagajna še vedno sprejema in obdeluje naročila – ali moramo v tem primeru uporabiti vezano knjigo računov?

4. Kakšna je donosnost investicije (ROI)?

Nov blagajniški sistem zahteva začetno investicijo in predstavlja veliko obveznost, a naložba v pravilni sistem se bo povrnila večkratno. Preden se odločite za najcenejšo rešitev na trgu, opravite analizo, kako bo vsaka posamezna rešitev vplivala na vaš rezultat oziroma vaše poslovanje. Obstaja nekaj dejavnikov, ki jih je smiselno upoštevati pri izračunu ROI: 

  • Čas porabljen za usposabljanje zaposlenih. Na mestih z veliko fluktuacijo osebja lahko prihranite veliko časa in denarja z intuitivnim blagajniškim sistemom, ki pospeši usposabljanje novih kadrov.
  • Zmanjšana količina odpadkov. Ali blagajniški sistem pomaga pri upravljanju zalog in spremljanju porabe sestavin pri sestavnicah? Naročanje pravih količin hrane in njena učinkovita poraba, lahko prinese znatne prihranke. Hkrati pa je vsem nam cilj čim manj zavržene hrane.
  • Čas porabljen za sinhronizacijo podatkov. Če uporabljate ločeno programsko opremo za upravljanje prodaje, drugo za vodenje zaloge, tretjo za beleženje delovnega časa zaposlenih in tako naprej, lahko na koncu porabite ogromno dragocenega časa za izvažanje, primerjanje in usklajevanje podatkov. Z izbiro davčne blagajne, ki združuje vse te funkcije v enem sistemu z enim samim virom podatkov, lahko poenostavite svoje poslovanje in pri tem prihranite delovne ure, denar in mnogo glavobolov. Z izbiro ene same platforme, ki pokriva celotno poslovanje, lahko pridobite več vpogleda v svoje poslovanje in posledično hitreje in učinkoviteje sprejemate odločitve.

5. Ali je ponudnik programske opreme zaupanja vreden?

5. Ali je ponudnik programske opreme zaupanja vreden?

Med izbirnim postopkom za uvedbo nove davčne blagajne upoštevajte tudi ugled ponudnika. Nočete izbrati naključnega ponudnika davčne blagajne samo zato, ker je poceni. Čeprav boste na začetku prihranili nekaj denarja, boste obžalovali svojo odločitev, ko boste naleteli na težave in ugotovili, da ta ponudnik ne ponuja kvalitetne podpore in da sistem ne bo nikoli posodobljen!

Naša TRONpos blagajna je ena izmed najbolj razširjenih davčnih blagajn v Sloveniji in jo uporablja več kot 5.000 podjetij.

Naša prednost je v kvalitetni podpori, ki je ena naših največjih vrednot. V ta namen vsem našim uporabnikom programske opreme in ostalim partnerjem nudimo spletni portal moj.comtron.si. Na portal lahko prijavljajo primere povezane z delovnimi procesi, sodelujejo z našo podporo ena na ena in sledijo fazam njihovega primera. TRONpos podpora je dosegljiva od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure. V nujnih primerih je na voljo tudi dežurna podpora od 6. do 22. ure in je plačljive narave.

6. Ali me bo davčna blagajna podpirala pri rasti mojega podjetja?

V dveh, petih, desetih letih boste morda pomnožili svoje stranke, dodali akcijske cenike, razširili podjetje na več lokacij – morda bo vaša veriga postala mednarodna. Pri izbiri novega sistema se prepričajte, da lahko ob širitvi podjetja dodate nove blagajne v obstoječi poslovalnici in na novih lokacijah.

Togi sistem, ki ne omogoča integracije z drugimi rešitvami, je morda cenejši na začetku – vendar ga boste morali zamenjati takoj, ko boste zrasli. Ko vlagate v novo tehnologijo ne pozabite, da bo davčna blagajna z vami dolga leta. Izberite platformo, ki se lahko širi skupaj z vami in podpira ne samo podjetja kot je danes, ampak tudi tisto, ki želite da bo jutri.

7. Ali so obstoječe stranke zadovoljne z davčno blagajno?

Na oglaševalski sporočilih se zdi, da vse davčne blagajne zmorejo vse. Vse so prilagodljive, okretne, bogate s funkcijami in seveda enostavne za uporabo. Ne verjemite vsega le prodajalcu, med izbirnim postopkom je dobro govoriti z referencami. Nekateri vam bodo zaupali seznam svojih strank. Obrnite se na podjetja, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo kot vi, pridobite njihova mnenja o uporabi in iz prve roke preverite, ali bi rešitev ustrezala vašim potrebam. Najboljši ponudniki davčnih blagajn vam bodo omogočili tudi testiranje blagajne.

Oglejte si delovanje naše davčne blagajne TRONpos GASTRO PREMIUM na spodnjem video posnetku.

Če še vedno dvomite v izbiro ali potrebujete več informacij, nas kontaktirajte. Naši strokovnjaki za davčne blagajne vam bodo z veseljem pomagali najti pravo rešitev za vaše potrebe.

Delite na:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
TRONpos Logo
Kako vam lahko pomagamo?
[wordpress_gdpr_privacy_policy_accept]
TRONpos Logo

Prijava na E-novice

Prijavite se na novice in bodite na tekočem o TRONpos novostih!

[wordpress_gdpr_privacy_policy_accept]