Spremljanje poslovnih procesov
Spremljanje poslovnih procesov je ključnega pomena za organizacije, saj omogoča natančen vpogled v potek dela, identifikacijo učinkovitosti procesov ter prilagajanje in optimizacijo operativnih dejavnosti za doseganje poslovnih ciljev.
Spremljanje poslovnega procesa omogoča učinkovitost, nadzor, prilagajanje in analizo
Digitalna orodja danes omogočajo realnočasovno sledenje in analizo, ki dajejo podjetjem možnost takojšnjega odziva. Te tehnologije lahko prepoznajo zastoje, učinkovitost posameznih faz ali celo predlagajo avtomatizirane rešitve za pogoste izzive.
Toda tehnologija sama po sebi ni dovolj. Ključnega pomena je človeški dotik: sposobnost razumeti podatke, prepoznati vzorce in jih interpretirati v kontekstu celotnega poslovnega okolja. Vodje, ki znajo združiti tehnološke zmogljivosti s človeškim razumevanjem, so tisti, ki bodo svoja podjetja vodili k uspehu v prihodnosti.
Naši certificirani strokovnjaki vam nudijo:
- namestitev in konfiguracijo vam primerne rešitve (glede na vaše poslovne, organizacijske in razvojne potrebe,
- nadgradnje,
- prilagoditve (matrice, dodatne funkcionalnosti, delovni tokovi),
- svetovanje (tehnično znanje in veliko izkušenj na konkretnih primerih),
- strokovno podporo v primeru težav ali vprašanj.
Microsoft SharePoint
Ključ do uspeha je dobro sodelovanje in komunikacija med zaposlenimi
Microsoft SharePoint je večnamenska rešitev za učinkovito sodelovanje med zaposlenimi, izmenjavo informacij, upravljanje z datotekami in dokumenti ter avtomatizacijo delovnih procesov. Zaradi preprostosti, uporabnosti in dosegljivosti je orodje izjemno priljubljeno med uporabniki. Preko aplikacije lahko do skupine in virov organizacije dostopate preko pametnih telefonov in tablic ter ste produktivni tudi zunaj pisarne.
SharePoint vam omogoča enostavno integracijo različnih obrazcev, Outlook koledarjev, Excel obrazcev, Word dokumentov, PDF arhive dokumentov, slik, multimedije …
SharePoint je lahko en izdelek ali več SharePointovih izdelkov, kot so:
- SharePoint Online
- Storitev v oblaku, ki gostuje na Microsoftovih strežnikih. Brez infrastrukturnih stroškov.
- SharePoint Server
Ključne prednosti uvedbe Microsoft SharePoint-a
Preprosto in uporabno orodje
Moč Microsoft SharePoint-a leži v tem, da združuje številne funkcije za sodelovanje, upravljanje vsebine in skupno rabo podatkov v eni integrirani rešitvi.
Hitrejši prenos podatkov med zaposlenimi in projektnimi skupinami
Z njegovo centralizirano platformo se informacije shranjujejo na enem mestu, kar olajša skupno rabo in dostop.
Platforma, ki se prilagaja potrebam podjetja
Njegove modularne funkcionalnosti omogočajo podjetjem, da izberejo in prilagodijo funkcije, ki najbolje ustrezajo njihovemu delovnemu toku.
Centralno informacijsko stičišče podjetja
Vse ključne informacije so shranjene na enem mestu. Ta centralizacija omogoča zaposlenim enostaven dostop do dokumentov in podatkov.
Optimizacija delovnih tokov in poslovnih procesov
Ko govorimo o optimizaciji delovnih tokov in poslovnih procesov, SharePoint izstopa kot eno izmed vodilnih orodij na trgu
Enostavno upravljanje s stiki, podatki in dokumenti
Centralizirana shramba omogoča organiziran in sistematičen dostop do vseh virov. Vgrajena orodja za sodelovanje spodbujajo učinkovito skupno rabo in revizijo dokumentov.
Nadzor nad opravljanjem nalog, rezultati in težavami
Microsoft SharePoint omogoča podjetjem celovit nadzor nad opravljanjem nalog, kar zagotavlja preglednost in odgovornost v delovnem procesu. Z intuitivnimi orodji za sledenje lahko vodje hitro zaznajo težave in zastoje. Integrirana orodja za poročanje omogočajo analizo rezultatov in identifikacijo področij za izboljšave.
Request Tracker
Idealno orodje za ekipe, kjer več uporabnikov uporablja en skupni e-poštni naslov
Request Tracker je korak k boljši učinkovitosti celotne ekipe! Organizacija in sledljivost vseh opravil, zahtevnov in povpraševanj na enem mestu!
Uporabljate skupne e-naslove?
info@…. , prodaja@… , podpora@… , servis@… , informatika@… , racunovodstvo@… , xy@…
Nerešena opravila, odprti zahtevki in neodgovorjena povpraševanja so z uporabo rešitve Request Tracker (RT) preteklost!
Orodje Request Tracker (RT) je rešitev za delo z zahtevki in opravili, ki ga skupaj z vami prilagodimo na vaše potrebe in zahteve, če:
- vsakodnevno srečujete s številnimi opravili, ali pa morda svojim strankam nudite podporo, servis, vzdrževanje?
- če ne veste v vsakem trenutku koliko imate na novo prejetih opravil/zahtevkov/povpraševanj, koliko jih na obravnavo še čaka, kdo in koliko časa na njih dela in ali so se uspešno zaključila?
- bi želeli z enim klikom preveriti in prerazporediti odprta opravila sodelavca, ki je odsoten (bolezen, dopust) ali ga več ni na podjetju?
- želite povečati zadovoljstvo vaših strank? Orodje Request Tracker (RT) bo vaše stranke avtomatsko obveščalo o vsakem spremenjenem statusu njihovih zahtevkov,
Ključne funkcionalnosti Request Tracker-ja
Enostaven in pregleden vmesnik
Možnost individualne prilagoditve in razširitve glede na vaše potrebe. Dodajanje prilagojenih polj.
Lažje upravljanje zadolžitev po prioritetah
Kategorizirajte zahtevke glede na prioriteto (nizka, srednja, visoka).
Sledljivost
Sledite svojim opravilom in zahtevkom, ki ste jih dodeli drugim. Spremljajte trenutni status in aktivnosti po opravilih/zahtevkih, po odgovorni osebi, po skupinah, po statusih, po prioritetah…. Vsak nov primer namreč dobi unikatno sledilno številko.
Analize in pregledi zahtevkov in opravil
Neomejeno možnosti analiz in grafov – nastavimo jih po vaših željah. Najpogostejše: ▪ po statusih (nova, v delu, zaključena…); ▪ po uporabnikih (po zaposlenih, po skupinah, po zunanjih izvajalcih, po dislociranih enotah, po strankah…); ▪ po času (povprečje reševanja zahtevkov, mesečne analize, letne analize…); ▪ po lokacijah (kadar zahtevke prejemamo iz dislociranih enot); ▪ po tipu zahtevka (IT, vzdrževanje, servis, podpora…) ▪ različne kombinacije predhodno navedenih.
Določitev pravic uporabnikom
Uporabnikom lahko določite različne nivoje dostopov. Uporabniki različnih oddelkov lahko vidijo različne vrste.
Spremljanje preko vmesnika na mobilnem telefonu
Vsa opravila/zahtevke je možno spremljati in urejati tudi preko mobilnega telefona.
Integracija z obstoječim ERP ali CRM sistemom
Prenos obstoječe baze strank (nazivi, naslovi, kontakti…).
Pregled in natančna opredelitev ocen tveganja
Opravilu lahko natančneje opredelite oceno trajanja, s čimer se izognete preobremenjenosti oseb, kadar je eni osebi dodeljenih več opravil. Vsaka oseba pa natanko ve katere zahtevke ima v delu ter koliko časa bo oz. je potrebovala za zaključitev zahtevka.
Pregled nad zgodovino zahtevkov
Imejte pregled na zgodovino zahtevkov (kronološka analiza, analiza po uporabnikih, skupinah,…). Vsa pretekla komunikacija s stranko je zbrana na enem mestu in vidna ob na novo prejetem zahtevku.
Porazdelitev dela (tudi v primeru odsotnosti določene osebe)
Prilagodite opravila na realističen obseg dela, in se izognite, da osebe sočasno delajo na prevelikem številu opravil. Kadar je določena oseba odsotna iz dela, lahko njegove primere pregleda in po potrebi prevzame druga oseba.
Preusmeritev zahtevkov določenem uporabniku ali skupini
Pohitrite prevzem in obdelavo zahtevka ter združite več uporabnikov v skupino in posredujte zahtevek celotni skupini, zahtevek pa bo prevzel tisti uporabnik, ki je na voljo.
Avtomatska opravila ob vsakem novem prejetem zahtevku
Da bo vsako opravilo zagotovo prevzeto lahko sistem frekventno opozarja uporabnika (po želji tudi vodjo), da je v sistemu nov zahtevek (npr. kot email ali kot kratek pisk na mobilnem telefonu) dokler le-ta ni prevzet. Avtomatska opozorila o predolgo neprevzetem zahtevku (npr. v primeru vzdrževalnih/servisnih pogodb…).
OwnCloud
Vaš "Google Drive" za poslovno uporabo
Danes delo z računalniki ni omejeno le na eno napravo. Vaši zaposleni imajo večkrat potrebo po tem, da predstavijo svoje podatke, dokumente, slike, prezentacije preko različnih naprav, zato je rešitev v lastnem oblaku zelo koristna.
Zaposleni uporabljajo orodja ali spletna mesta kot so Dropbox, OneDrive, Google Drive, Facebook, Twitter… S temi rešitvami izgubljate nadzor nad svojimi podatki ter vašo zasebnost. OwnCloud je vaš zmogljiv zasebni oblak. Funkcionalno je podoben rešitvi Dropbox in omogoča vsakomur, da si ga namesti, saj podpira razširitve, ki omogočajo, da deluje kot Google Drive s spletnim urejanjem dokumentov, koledarja, stikov… Vaši zaposleni ga lahko uporabljajo preko namizja na računalniku ali preko mobilnega telefona. OwnCloud odpira operacijske sisteme Android, iOS, Windows, Mac in Linux. V OwnCloud lahko shranite zasebne slike, dokumente, koledar in stike, do katerih lahko dostopate od koderkoli in kadarkoli. Slike, ki jih posnamete se lahko takoj avtomatsko prenesejo na OwnCloud. Spletni vmesnik omogoča ogled skupne rabe in urejanje datotek skupaj z drugimi. Z lastnim OwnCloudom lahko enostavno delite datoteke, dokumente, slike, ipd. ter jih delite s komerkoli želite.
OwnCloud se preprosto integrira z obstoječimi orodji in infrastrukturo podjetja, vključno z:
- SharePoint
- Windows Network Drivers
- S3, Swift, Ceph ali FTP
OwnCloud uporabniki imajo dostop do celotnega paketa funkcij za skupno rabo datotek in lahko sodelujejo s svojega delovnega mesta, preko prenosnih računalnikov, tabličnih računalnikov in na svojih telefonih. Namestitev je hitra in enostavna, saj čarovniški vmesniki omogočajo integracijo OwnCloud z obstoječimi storitvami Active Directory, SharePoint, omrežnih pogonov Windows in drugih. OwnCloud se namesti v vašem podatkovnem skladišču, ki ga upravljate vi sami. Šifriranje zagotavlja varnost vaših datotek na strežniku in še vedno omogoča skupno rabo med uporabniki. Požarni zid zagotavlja, da se izpolnjujejo pravila za odkrivanje vdorov, ki jih je določil skrbnik. Owncloud izkorišča vse razpoložljive in obstoječe dodatne zmogljivosti shranjevanja in upravljanja datotek, vključno z varnostnim kopiranjem in obnovitvijo.
Kaj vse lahko počnete z OwnCloud-om?
Deljenje datotek
Lahko poteka od koderkoli, tudi kadar svojega prenosnika nimate s seboj. Datoteke lahko enostavno delite preko mobilnega telefona. Uporabniki imajo dostop do uporabniškega vmesnika iz katerega lahko dostopajo do datotek, ki jih potrebujejo, sinhronizirajo in delijo datoteke na katerikoli napravi, kadarkoli in kjerkoli.
Sinhronizacija
Omogoča lažje sodelovanje, saj uporabnikom ni potrebno vedno znova in znova spraševati ali imajo na voljo najnovejšo različico. Neprekinjeno delovanje v ozadju aktivno spremlja vse spremembe datotek ter jih posodobi ob vsaki spremembi.
Shranjevanje priljubljenih datotek
Omogoča lažje iskanje dokumentov na katerih sodelujete in jih vsakodnevno uporabljate.
Upravljanje uporabnikov
Ogled obiskovalcev in razvrščanje po imenu ali priimku, zadnji prijavi ali celo lokaciji shranjevanja. Nove uporabnike je mogoče dodati s klikom na gumb ali preko e-pošte.
Iskalnik
Omogoča iskanje dokumentov in datotek, ki temeljijo na vsebini vaših datotek in le ne imenih datotek.
Sodelovanje in urejanje datotek
Lahko jih ureja več uporabnikov hkrati. Sodelavci, ki urejajo enak dokument, lahko vidijo spremembe v realnem času. S tem se poveča produktivnosti, hkrati pa ohranja nadzor nad občutljivimi podatki podjetja.
Klkjučne funkcije
▪Sodelovanje pri urejanju ▪Ogled in urejanje dokumentov, preglednic in predstavitev ▪Ohranitev postavitve in oblikovanja dokumentov ▪ Dodajanje komentarjev in odgovorov ▪ Zgodovina različic datotek ▪ Celoten pogled zaslona ▪Podpora za vse spletne brskalnike ▪ Povečanje produktivnosti
Integracija z SharePoint-om
Pomembna je sploh, kadar je vodja skupine odsoten. SharePoint omogoča sodelovanje, ne omogoča pa preprostega dostopa, kadar je vodja na poti. Z OwnCloudom pa lahko vodja skupine dostopa do vseh datotek SharePointa preko vmesnika OwnCloud.
Komentiranje
Možno je komentiranje med urejanjem dokumentov v toku aktivnosti. Sprotni komentarji izboljšajo sodelovanje vsakodnevne poslovne dejavnosti.
Poslovne rešitve za sodobna podjetja
V današnji dobi nenehnih digitalnih sprememb je ključno, da se podjetja opremljajo z najnovejšimi orodji in programsko opremo, da ostanejo konkurenčna, učinkovita in prilagodljiva. Naš nabor poslovnih rešitev je zasnovana tako, da vašemu podjetju omogoča optimalno delovanje in uspeh na vsakem koraku.
Zakaj izbrati nas
Izkusite sodelovanje z ekipo, ki ceni kakovost in osebnostni pristop
Naša ekipa je vedno na voljo za pomoč, svetovanje ali reševanje morebitnih težav. Zagotavljamo hitro odzivnost in učinkovito podporo.
Naše dolgoletne izkušnje in strokovno znanje v panogi nam omogočajo, da ponudimo rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam naših strank.
Poleg osnovnih storitev ponujamo tudi dodatne rešitve, ki omogočajo našim strankam, da dobijo vse, kar potrebujejo, na enem mestu.
Vsaki stranki se posvetimo individualno in pristopamo k njenim potrebam s prilagojenimi rešitvami, ki najbolj ustrezajo njenemu poslovanju.