Že oglašujete preko Googla?

Ivana Šantej

Prodajni inženir

ivana.santej@comtron.si

02/3003 543

Ali imate postavljeno svojo spletno stran, spletno trgovino in le malokdo ve za njih? Želite da vas potencialne stranke zasledijo na spletu že ob vpisu vašega produkta ali storitve v brskalnik? V podjetju Comtron poskrbimo, da vas stranke opazijo natanko takrat, ko v Googlu iščejo stvari, ki jih ponujate.


Google oglaševanje je za večino podjetij eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje prodaje. Z Google oglaševanjem, namreč nagovorimo potencialnega kupca v tistem trenutku, ko išče naše podjetje, produkte ali storitve. AdWords zagotavlja celo vrsto možnosti za doseganje ciljnih strank. Lahko izbirate med besedilnimi oglasi v iskalnem omrežju, slikovne prikazne oglase, video oglase v YouTubu in oglase v aplikacijah za mobilne naprave. Dosežete lahko potencialne stranke, ki so od podjetja oddaljene nekaj kilometrov, ali pa oglase prikazujte v celotnih regijah in državah. V programu AdWords je geografska opredelitev dosega oglaševanja vaših rokah. Z Google AdWords oglaševanje ni več le ugibanje!

PREDNOSTI OGLAŠEVANJA NA GOOGLE

Preverjanje uspešnosti oglasa
Google oglaševanje temelji na spletni analitiki. Program AdWords omogoča vpogled v analizo vidnosti vašega oglasa, obiskanosti spletnega mesta, klicev v podjetje, število oddanih povpraševanj (konverzij), številko klikov narejenih na vašem oglasu in še veliko več. Dodatna pomoč k analizi omogoča orodje Google Analytics, ki je brezplačno in lahko analizo razširi ter pridobi podatke za določeno obdobje. S pomočjo tega orodja lahko ugotoviš zakaj se obisk strani poveča ali zmanjša. Obisk lahko povezuješ z določenimi marketinškimi aktivnosti in k temu tudi primerjaš vsoto prodaje. Plačamo po kliku in po kliku tudi sodimo, ali je oglaševanje uspešno ali ne. S tem tudi presodimo ali se je vložen denar v oglaševanje povrnil ali ne.
Nadzor nad proračunom oglaševanja
V začetku oglaševanja vam pošljemo vaš dostop do Google Ads računa, kjer lahko sami spremljate uspešnost oglaševanja in porabo vloženega denarja. Proračun lahko tako kadar koli v času kampanje prilagodimo in spremenimo v kolikor kampanja dosega dobre rezultate oziroma zmanjšamo v kolikor kampanja ne teče po pričakovanjih. V Google Adwords računu vas ne obvezuje pogodba in tako lahko oglaševalsko akcijo kadar koli prekinete brez kakršnegakoli stroška prekinitve. Velikost naložbe izberete sami. Začnite z dnevnim proračunom, ki vam najbolj ustreza, in ga sproti prilagajajte. Za številna podjetja je oglaševanje uspešno s 5-10 € na dan.
Natačno ciljanje publike
Ciljanje v AdWords programu omogoča, da z oglasi dosežemo vaše potencialne stranke z določenimi lastnostmi. Ustrezne oglase lahko tako prikažete tistim potencialnim strankam, ki jih vaš produkt ali storitev zanima. V programu AdWords so na voljo različne vrste ciljanja. Možnosti za spletne oglase, ki jih lahko uporabite za še bolj natančno ciljanje so:

Ključne besede: so besede ali besedne zveze, katere lahko določimo kot “frazno ujemanje”, [natančno ujemanje] in splošno ujemanje. Z ključnimi besedami poskrbimo, da se oglas prikaže in omogoča potencialni stranki nadaljnje brskanje in informiranje na vaši pristajalni strani ali že oddaji povpraševanja.
Lokacija oglasa: oglase lahko na prikazujte na straneh z rezultati iskanja v Googlu in spletnih mestih, ki so del Googlovega Iskalnega in Prikaznega omrežja.
Starost, lokacija in jezik: izberite starost, geografsko lokacijo in jezik svojih strank.
Dnevi, ure in pogostost: oglase prikazujte v določenih časovnih obdobjih ali dnevih v tednu in določite pogostost prikazovanja oglasov.
Naprave: oglasi se lahko prikazujejo v vseh vrstah naprav, poleg tega lahko določite, v katerih napravah in ob katerih urah naj se prikazujejo oglasi.

Novice

15/02/2019

Iščemo nove programerje

V podjetju Comtron zaradi povečanega obsega dela iščemo nove sodelavce, ki so se pripravljeni pridružiti super ekipi! Iščemo različne profile programerjev: spletne programerje Android progamerje programerje […]
11/02/2019

Davčno potrjevanje veleprodajnih računov

Spoštovani uporabniki programske opreme TRONInterCenter! Obveščamo vas o spremembi stališča razlage 5. člena Zakona o davčnem potrjevanju računov –   ZDavPR (Uradni list RS, št. 57/15 in […]
23/01/2019

Obiščite nas na sejmu GastExpo!

Naš oddelek TRONpos se bo že tradicionalno udeležil 13. Mednarodnega sejma okusov GastExpo, ki bo potekal v prostorih Gospodarskega razstavišča, v Ljubljani. Potekal bo od srede, […]

Želite izvedeti več?

Pokličite nas: 02 300 3500