Idealno orodje za ekipe, kjer več uporabnikov uporablja en skupni e-poštni naslov

Sandra Smolinger

Prodajni inženir

sandra.smolinger@comtron.si

02/3003 547

Korak k boljši učinkovitosti celotne ekipe! Organizacija in sledljivost vseh opravil, zahtevnov in povpraševanj na enem mestu!


Uporabljate skupne e-naslove?


info@…. , prodaja@… , podpora@… , servis@… , informatika@… , racunovodstvo@… , xy@…

Nerešena opravila, odprti zahtevki in neodgovorjena povpraševanja so z uporabo rešitve Request Tracker (RT) preteklost!


▪Ali se vsakodnevno srečujete s številnimi opravili, ali pa morda svojim strankam nudite podporo, servis, vzdrževanje?
▪Ali v vsakem trenutku veste koliko imate na novo prejetih opravil/zahtevkov/povpraševanj, koliko jih na obravnavo še čaka, kdo in koliko časa na njih dela in ali so se uspešno zaključila?
▪Ali bi želeli z enim klikom preveriti in prerazporediti odprta opravila sodelavca, ki je odsoten (bolezen, dopust) ali ga več ni na podjetju?
▪Ali bi želeli z enim klikom preveriti in prerazporediti odprta opravila sodelavca, ki je odsoten (bolezen, dopust) ali ga več ni na podjetju?
▪Ali želite povečati zadovoljstvo vaših strank? Orodje Request Tracker (RT) bo vaše stranke avtomatsko obveščalo o vsakem spremenjenem statusu njihovih zahtevkov.

Orodje Request Tracker (RT) je rešitev za delo z zahtevki in opravili, ki ga skupaj z vami prilagodimo na vaše potrebe in zahteve.

KAJ VAM NUDI REQUEST TRACKER (RT)?

FUNKCIONALNOSTI

ENOSTAVEN IN PREGLEDEN VMESNIK
Možnost individualne prilagoditve in razširitve glede na vaše potrebe. Dodajanje prilagojenih polj.
LAŽJE UPRAVLJANJE ZADOLŽITEV PO PRIORITETAH
Kategorizirajte zahtevke glede na prioriteto (nizka, srednja, visoka).
SLEDLJIVOST
Sledite svojim opravilom in zahtevkom, ki ste jih dodeli drugim. Spremljajte trenutni status in aktivnosti po opravilih/zahtevkih, po odgovorni osebi, po skupinah, po statusih, po prioritetah…. Vsak nov primer namreč dobi unikatno sledilno številko.
ANALIZE IN PREGLEDI ZAHTEVKOV/OPRAVIL
Neomejeno možnosti analiz in grafov – nastavimo jih po vaših željah. Najpogostejše:

▪ po statusih (nova, v delu, zaključena…);
▪ po uporabnikih (po zaposlenih, po skupinah, po zunanjih izvajalcih, po dislociranih enotah, po strankah…);
▪ po času (povprečje reševanja zahtevkov, mesečne analize, letne analize…);
▪ po lokacijah (kadar zahtevke prejemamo iz dislociranih enot);
▪ po tipu zahtevka (IT, vzdrževanje, servis, podpora…)
▪ različne kombinacije predhodno navedenih.
PREGLED IN NATANČNA OPREDELITEV OCEN TRAJANJA
Opravilu lahko natančneje opredelite oceno trajanja, s čimer se izognete preobremenjenosti oseb, kadar je eni osebi dodeljenih več opravil. Vsaka oseba pa natanko ve katere zahtevke ima v delu ter koliko časa bo oz. je potrebovala za zaključitev zahtevka.
PORAZDELITEV DELA (TUDI V PRIMERU ODSOTNOSTI DOLOČENE OSEBE)
Prilagodite opravila na realističen obseg dela, in se izognite, da osebe sočasno delajo na prevelikem številu opravil. Kadar je določena oseba odsotna iz dela, lahko njegove primere pregleda in po potrebi prevzame druga oseba.
PREGLED NAD ZGODOVINO ZAHTEVKOV/OPRAVIL
Imejte pregled na zgodovino zahtevkov (kronološka analiza, analiza po uporabnikih, skupinah,…). Vsa pretekla komunikacija s stranko je zbrana na enem mestu in vidna ob na novo prejetem zahtevku.
PREUSMERITEV/DOLOČITEV ZAHTEVKA DOLOČENEMU UPORABNIKU ALI SKUPINI UPORABNIKOV
Pohitrite prevzem in obdelavo zahtevka ter združite več uporabnikov v skupino in posredujte zahtevek celotni skupini, zahtevek pa bo prevzel tisti uporabnik, ki je na voljo.
DOLOČITEV PRAVIC UPORABNIKOM
Uporabnikom lahko določite različne nivoje dostopov. Uporabniki različnih oddelkov lahko vidijo različne vrste.
AVTOMATSKA OPRAVILA OB VSAKEM NOVEM PREJETEM ZAHTEVKU
Da bo vsako opravilo zagotovo prevzeto lahko sistem frekventno opozarja uporabnika (po želji tudi vodjo), da je v sistemu nov zahtevek (npr. kot email ali kot kratek pisk na mobilnem telefonu) dokler le-ta ni prevzet. Avtomatska opozorila o predolgo neprevzetem zahtevku (npr. v primeru vzdrževalnih/servisnih pogodb…).
SPREMLJANJE PREKO VMESNIKA NA MOBILNEM TELEFONU
Vsa opravila/zahtevke je možno spremljati in urejati tudi preko mobilnega telefona.
INTEGRACIJA Z VAŠIM OBSTOJEČIM ERP/CRM SISTEMOM
Prenos obstoječe baze strank (nazivi, naslovi, kontakti…).

Novice

06/05/2019

Comtron RoadShow: Orodja in taktike za povečanje vaših prodajnih rezultatov

Rezervirajte si datum! Ekipa TRONInterCenter 21.05.2019, med 9. in 14. uro, samo za Vas organiziramo Comtron RoadShow: Taktike in orodja za povečanje vaših prodajnih rezultatov.  Naše […]
15/02/2019

Iščemo nove programerje

V podjetju Comtron zaradi povečanega obsega dela iščemo nove sodelavce, ki so se pripravljeni pridružiti super ekipi! Iščemo različne profile programerjev: spletne programerje Android progamerje programerje […]
11/02/2019

Davčno potrjevanje veleprodajnih računov

Spoštovani uporabniki programske opreme TRONInterCenter! Obveščamo vas o spremembi stališča razlage 5. člena Zakona o davčnem potrjevanju računov –   ZDavPR (Uradni list RS, št. 57/15 in […]

Želite izvedeti več?

Pokličite nas: 02 300 3500