Danes delo z računalniki ni omejeno le na eno napravo. Vaši zaposleni imajo večkrat potrebo po tem, da predstavijo svoje podatke, dokumente, slike, prezentacije preko različnih naprav, zato je rešitev v lastnem oblaku zelo koristna.
Zaposleni uporabljajo orodja ali spletna mesta kot so Dropbox, OneDrive, Google Drive, Facebook, Twitter… S temi rešitvami izgubljate nadzor nad svojimi podatki ter vašo zasebnost. OwnCloud je vaš zmogljiv zasebni oblak. Funkcionalno je podoben rešitvi Dropbox in omogoča vsakomur, da si ga namesti, saj podpira razširitve, ki omogočajo, da deluje kot Google Drive s spletnim urejanjem dokumentov, koledarja, stikov… Vaši zaposleni ga lahko uporabljajo preko namizja na računalniku ali preko mobilnega telefona. OwnCloud odpira operacijske sisteme Android, iOS, Windows, Mac in Linux. V OwnCloud lahko shranite zasebne slike, dokumente, koledar in stike, do katerih lahko dostopate od koderkoli in kadarkoli. Slike, ki jih posnamete se lahko takoj avtomatsko prenesejo na OwnCloud. Spletni vmesnik omogoča ogled skupne rabe in urejanje datotek skupaj z drugimi. Z lastnim OwnCloudom lahko enostavno delite datoteke, dokumente, slike, ipd. ter jih delite s komerkoli želite.

