Ker se veliko srečujemo s problemom, da imajo stranke težave pri pridobitvi namenskega digitalnega potrdila za davčno potrjevanje računov, smo v ta namen ustvarili video, ki prikazuje pravilni postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila za davčno potrjevanje računov preko portala eDavki. Pod videom je tudi opis postopka.
- Za pridobitev namenskega digitalnega potrdila, odpremo spletno mesto >>edavki.durs.si<<
- V skrajnem zgornjem desnem kotu pritisnemo gumb >>PRIJAVA<< in se prijavimo v sistem.
- Na levi strani v meniju izberemo zavihek >>Dokumenti<<. Prepričamo se, da je izbran podzavihek >>Nov<<.
- Na dnu strani poiščemo obrazec >>Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov<< in ga s klikom nanj odpremo.
- Preverimo, če so samodejno izpolnjeni podatki pravilni in oddamo vlogo s klikom na gumb >>Oddaj vlogo<<.
- Odpre se nam okno za podpisovanje dokumenta, kjer v prazno polje najprej prepišemo varnostno kodo iz slike na desni. Po pravilno prepisani varnostni kodi, na dnu strani pritisnemo gumb >>Podpis<<.
- Oddaja je končana, ko pred seboj vidimo obvestilo, da smo dokument uspešno vložili.
- Prevzem namenskega digitalnega potrdila je možen približno 10 minut po oddaji te vloge.
- Na levi strani med zavihki tokrat izberemo zavihek >>Prejeti dokumenti<<.
- V stolpcu >>Obrazec<< kliknemo >>DPR – PrevzemDP<<. Odpre se nam novo okno za pregled dokumenta in prevzem referenčne številke in gesla. Na spodnjem delu strani, pritisnemo na gumb >>Prevzem<<. Na računalnik v mapo prenosi se nam prenese namensko digitalno potrdilo.
- Preden zapremo brskalnik, si prepišemo ali kopiramo referenčno številko in geslo, ki sta potrebna za namestitev digitalnega potrdila. Priporočamo kopiranje v tekstovno datoteko, ki jo skupaj z namenskim digitalnim potrdilom shranimo v skupno mapo.