Ker se veliko srečujemo s problemom, da imajo stranke težave pri pridobitvi namenskega digitalnega potrdila za davčno potrjevanje računov, smo v ta namen ustvarili video, ki prikazuje pravilni postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila za davčno potrjevanje računov preko portala eDavki. Pod videom je tudi opis postopka.

  1. Za pridobitev namenskega digitalnega potrdila, odpremo spletno mesto >>edavki.durs.si<<
  2. V skrajnem zgornjem desnem kotu pritisnemo gumb >>PRIJAVA<< in se prijavimo v sistem.
  3. Na levi strani v meniju izberemo zavihek >>Dokumenti<<. Prepričamo se, da je izbran podzavihek >>Nov<<.
  4. Na dnu strani poiščemo obrazec >>Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov<< in ga s klikom nanj odpremo.
  5. Preverimo, če so samodejno izpolnjeni podatki pravilni in oddamo vlogo s klikom na gumb >>Oddaj vlogo<<.   
  6. Odpre se nam okno za podpisovanje dokumenta, kjer v prazno polje najprej prepišemo varnostno kodo iz slike na desni. Po pravilno prepisani varnostni kodi, na dnu strani pritisnemo gumb >>Podpis<<.
  7. Oddaja je končana, ko pred seboj vidimo obvestilo, da smo dokument uspešno vložili.
  8. Prevzem namenskega digitalnega potrdila je možen približno 10 minut po oddaji te vloge.
  9. Na levi strani med zavihki tokrat izberemo zavihek >>Prejeti dokumenti<<.
  10. V stolpcu >>Obrazec<< kliknemo >>DPR – PrevzemDP<<. Odpre se nam novo okno za pregled dokumenta in prevzem referenčne številke in gesla. Na spodnjem delu strani, pritisnemo na gumb >>Prevzem<<. Na računalnik v mapo prenosi se nam prenese namensko digitalno potrdilo.
  11. Preden zapremo brskalnik, si prepišemo ali kopiramo referenčno številko in geslo, ki sta potrebna za namestitev digitalnega potrdila. Priporočamo kopiranje v tekstovno datoteko, ki jo skupaj z namenskim digitalnim potrdilom shranimo v skupno mapo.