Pogosta vprašanja

Za vas smo pripravili seznam odgovorov na vprašanja, ki jih uporabniki naših storitev najpogosteje postavljajo. Na ta način želimo olajšati vašo izkušnjo z našimi storitvami in vam nuditi hitre in učinkovite rešitve morebitnih dilem ali težav, s katerimi bi se lahko srečali med uporabo naših storitev.

tronPOS1

Najbolj pogosta vprašanja

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo naših storitev.

TRONpos

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TRONpos.

TRONerp

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TronInterCenter.

POS sistemi

TRONpos je davčna blagajna, prilagojena za tablične računalnike in pametne telefone, ki delujejo na operacijskem sistemu Android.

Programska oprema

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme.

Varnostne rešitve

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo varnostnih rešitev.

Sistemske rešitve

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo sistemskih rešitev.

TRONpos

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TRONpos.

TRONpos ANDROID je enostavna blagajniška aplikacija, ki jo osvojite v nekaj enostavnih korakih. Blagajno lahko namestite na svoje ANDROID tablične računalnike oziroma telefone. V kompletu lahko kupite tudi priročen mini bluetooth tiskalnik, ki ga enostavno namestite na vašo Android napravo.

Podpora

Tehnična podpora je na voljo vsem uporabnikom blagajne TRONpos od 6. ure do 22. ure vsak dan. V delovnem času (ponedeljek do petek od 8. – 16. ure) je tehnična podpora za vse uporabnike z vzdrževalno pogodbo popolnoma brezplačna. Dežurna podpora je izključno plačljive narave in je namenjena za nujne primere.

Skrbimo za naše stranke, in nudimo podporo kadar koli in kjer koli. Vse, kar potrebujete, je aplikacija TeamViewer QuickSupport, preko katere se podpora poveže z vašo napravo. Naši strokovnjaki se bodo potrudili, da bodo vaš primer rešili v najkrajšem možnem času.

Če imate kakršna koli vprašanja ali dvome, pokličite naš servisni center za pomoč uporabnikom na 02 300 35 99 in vam bomo z veseljem pomagali!

Prav tako smo dosegljivi tudi na portalu Moj Comtron ali preko elektronske pošte na naslovu podpora@tronpos.si

Za samo delovanje TRONpos blagajne sploh ne potrebujete dodatne naprave, saj lahko izkoristite obstoječi pametni Android telefon ali tablični računalnik. Za Windows blagajno lahko uporabite obstoječi namizni ali prenosni računalnika.

Postopek namestitve lahko opravite popolnoma sami v le nekaj minutah, lahko pa vam vse skupaj pomaga pripraviti naša visoko usposobljena ekipa strokovnjakov za davčne blagajne.

Davčno blagajno namestimo, vstavimo cenik artiklov ter vas učinkovito pripravimo na delo z davčno blagajno. Davčno blagajno za vas pripravimo v 24 urah po naročilu in prejemu vseh potrebnih podatkov za pripravo davčne blagajne.

Za uspešno izvedbo potrebujemo cenik artiklov, spisek uporabnikov z davčnimi številkami, interni akt oziroma podatke o poslovnem prostoru ter namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov.

Na voljo vam je naša tehnična pomoč na telefonski številki +386 (0)2 300 3585 oziroma na elektronskem naslovu info@tronpos.si.

Registrirate in prijavite se na spletni strani www.tronpos.si. Zgoraj levo kliknete Prijava, nato se registrirate, po registraciji pa prijavite. Spletna stran vas samodejno preusmeri na stran Programi, kjer imate možnost izbire med TRONpos Retail, TRONpos Gastro in TRONpos Android. TRONpos Retail namestite v primeru trgovine in storitvenih dejavnosti, TRONpos Gastro v primeru gostinskega lokala, v primeru želje po prenosni, majhni in priročni blagajni pa na mobilni telefon (Android) ali na Android tablični računalnik namestite TRONpos Android.

V blagajniški sistem TRONpos kot tudi v BackOffice se prijavite z elektronskim naslovom in geslom, ki ste ju vnesli ob registraciji.

Svoje geslo lahko preprosto ponastavite na povezavi http://www.tronpos.si/tronretailresetpass.aspx

▪OS: WINDOWS XP SP3
▪CPU: INTEL CELERON 2 GHz
▪RAM: 1GB
▪HDD: 64 GB
▪POS Tiskalnik

▪OS: WINDOWS 7
▪CPU: INTEL CORE 2 DUO 2 GHz
▪RAM: 2GB
▪HDD: 256 GB
▪POS Tiskalnik
▪POS Prikazovalnik
▪POS predalnik
▪Čitalec črtne kode

Na blagajni TRONpos je možno tudi plačevanje zapadlih obveznosti kupca. To storimo preko vmesnih prejemkov. Izberemo gumb »Prejemek«. Vnesemo znesek, vpišemo opis in obvezno izberemo razlog PLAČILO KUPCA ZA DOB. Obvezen je tudi vnos stranke na prejemek. Prikaže se polje sklici, kamor vnesemo sklic na katerega se nanaša vmesni prejemek oz. plačilo kupca za DOB.

Storno dokumenta pomeni storno zaključenega računa. Pri tem original računa ne izbrišemo, ampak izdelamo novega, z negativnimi podatki in vrednostmi prvotnega računa. Na blagajni TRONpos je potrebno za vsako spremembo računa, najprej stornirati prvotni dokument, nato pa izdelati novega z želenimi spremembami. Na blagajni TRONpos podpiramo dva načina storniranja računov. Navadni storno je način storniranja računov, ki nam omogoča storniranje računov le na blagajni, na kateri so bili original računi tudi izdelani. V Pregledu zaključenih računov izberemo oz. poiščemo original račun in pritisnemo gumb Storno. Odpre se nam novo okno, kjer izberemo artikle za storniranje in vnesemo količino. Lahko uporabimo možnost »Izberi vse«, ki pri stornu uporabi vse artikle iz original računa. Potrebno je izbrati še razlog storna, ki bo viden tudi na izpisu storno računa. Za potrditev izberemo »Potrdi«. Potem na blagajni enostavno zaključimo storno račun z izbiro načina plačila – če vračamo denar. Če denarja ne vračamo, mora stranka izbrati zamenjavo, ki jo nato dodamo na enak račun. Če denarja ne vračamo, lahko izdamo tudi dobropis.

Lastna poraba je tip dokumenta, s katerim zmanjšamo zalogo zaradi porabe blaga za lastne potrebe in obračunamo DDV od nabavne vrednosti porabljenega blaga. V kolikor želimo izdelati lastno porabo, uporabimo gumb »Ponudba« in za stranko obvezno izberemo stranko z ID 3, to je stranka LASTNA PORABA. Ko izberemo stranko, nas blagajna TRONpos preusmeri na okno »Glava dokumenta«, kjer določimo datum dokumenta (datum izdelave), datum DUR (datum opravljene storitve), datum valute (rok plačila) ter vse opombe, če jih želimo. Ko vnesemo vse podatke o glavi dokumenta, kliknemo »Potrdi«. Odpre se predogled lastne porabe, kjer dokument dokončno zaključimo s klikom na »Zaključi«. Sistem TRONpos pošlje dokument v tiskanje. Izberemo le še tiskalnik na katerega želimo dokument natisniti, če le-to ni prednastavljeno. Št. dokumenta se s klikom na Zaključi izpolni avtomatsko.

Najpogostejši razlog za davčno nepotrjene račune je nedelovanje internetne povezave ali pa nam je potekla veljavnost namenskega digitalnega potrdila za davčno potrjevanje računov (z veljavnostjo petih let). 

Zakonski rok za vzpostavitev elektronske povezave in odpravo motenj pri pošiljanju podatkov o računu na FURS, je dva delovna dneva od dneva prekinitve povezave. V primeru opravičljivih razlogov se lahko ta rok podaljša, vseeno pa priporočamo, da v tem času zagotovite delujočo internetno povezavo in račune pravočasno davčno potrdite.

Priporočljivo je, da si ob prvem zagonu blagajne v blagajno položimo menjalni denar, ki ga nameravamo uporabiti ob prvem delovnem dnevu za menjalnino. To uredimo z vmesnim prejemkom, ki se nahaja v »BLAGAJNA«. Vpišemo višino salda, opis in izberemo razlog, začetni saldo oz. menjalni denar.

Iskanje artikla se izvede preko gumba Išči artikel. Želen artikel lahko najdemo po imenu, delu imena ali po številki artikla (ID).
Primer: Iskanje artikla »guma razno«

▪Za iskalni niz vnesemo celotni naziv artikla »guma razno«; med vsemi zadetki izberemo pravega,
▪Za iskalni niz vnesemo delni začetni naziv artikla: g, gum, guma, guma r, guma ra, guma razn. Med vsemi zadetki izberemo pravega.
▪Za iskalni niz vnesemo prvo besedo naziva artikla in delno neprvo: guma %azno, guma %o,… Med vsemi zadetki izberemo pravega.
▪Za iskalni niz vnesemo lahko vnesemo samo neprvo besedo naziva artikla (razno). %razno, %razn, %raz, %ra, %r. Med vsemi zadetki izberemo pravega.
▪Za iskalni niz vnesemo številko artikla: %id1079. Dobimo le en natančen iskalni niz.

Gumb »Zaloga artikla« nam omogoča vpogled v zalogo podjetja za izbran artikel. Vidimo zalogo po posameznih poslovalnicah in skupno zalogo podjetja.

Stranko na račun dodamo preko gumba »Naslovnik«. Ta stranka bo vidna na izpisu računa. Naslovnik je stranka, ki bo robo plačala. Poznamo pa še eno vrsto stranke, to je prejemnik. Prejemnik je stranka, ki robo prejme, plačnik je pa lahko nekdo drug – naslovnik. Z gumbom »Naslovnik« dodamo stranko na račun.
Odpre se nam okno za iskanje strank. Za iskanje strank obstaja več možnosti. Imamo splošno iskanje in pa razširjeno iskanje. RAZŠIRJENO ISKANJE je iskanje, ki nam omogoča iskanje stranke po več kriterijih. Stranko lahko najdemo preko splošnega iskalnega niza, z uporabo davčne številke, z vnosom številke kartice zaupanja in preko ID stranke. Program nam išče po tistem iskalnem nizu, v katerem polju smo postavljeni. Stranko na blagajno vnesemo z izbiro in gumbom ENTER.
Iskanje naslovnika in prejemnika poteka po ustaljeni praksi. Kliknemo gumb »Naslovnik« in vpišemo želeno ime. Vpišemo lahko samo ime, priimek, naziv podjetja ali ime in priimek ali pa samo začetne črke naziva, imena ali priimka. Prav tako lahko iščemo naslovnika preko ID naslovnika. To poteka z omejitvijo iskalnega niza z %id987654321.

Iskanje posrednika se razlikuje od iskanja naslovnika in prejemnika. Posrednika iščemo izključno le po imenu ali le po priimku.

Novo stranko v blagajno vnesemo preko gumba »Nova stranka«. Odpre se okno za vnos podatkov o stranki. Podatke lahko vnesemo ročno, če pa je stranka davčni zavezanec, lahko uporabimo register davčnih zavezancev republike Slovenije. Kliknemo Naslovnik in gumb Nova stranka. Če poznamo davčno številko stranke, ki je davčni zavezanec, lahko uporabimo možnost iskanja strank preko registra davčnih zavezancev RS. V tem primeru vpišemo davčno številko in kliknemo lupo.

X-poročilo oz. presek stanja se nahaja pod Zgodovina zaključkov. V primeru, da natisnemo zadnji zaključek, ki še ni bil zaključen, dobimo presek stanja blagajne oz. x-poročilo.

Račun z odlogom plačila je dokument, ki ne ureja zaloge ampak uredi finančno stanje blagajne na datum dokumenta. V kolikor želimo izdelati račun z odlogom, kliknemo gumb, na dokument dodamo pozicije, uredimo spremembe, ki jih želimo in kliknemo gumb »Račun«. Obvezno moramo izbrati stranko. Ko izberemo stranko, nas blagajna TRONpos preusmeri na okno »Glava dokumenta«, kjer določimo datum dokumenta (datum izdelave), datum DUR (datum opravljene storitve), datum valute (rok plačila) ter vse opombe, če jih želimo. Ko vnesemo vse podatke o glavi dokumenta, kliknemo »Potrdi«. Odpre se predogled računa, kjer dokument dokončno zaključimo s klikom na »Zaključi«. Sistem TRONpos pošlje dokument v tiskanje. Izberemo le še tiskalnik na katerega želimo dokument natisniti, če le-to ni prednastavljeno. Št. dokumenta se s klikom na Zaključi izpolni avtomatsko.

Če je pri zaključitvi računa prišlo do napake pri izbiri plačilnega sredstva, to popravimo tako, da izdamo račun brez pozicij. Postavimo se na Plačila – Načini plačila in vpišemo negativno vrednost prejšnje izbranega računa in nato pri pravilnem načinu plačila vpišemo pozitivno vrednost. Tako uskladimo in uravnamo plačilna sredstva.

TRONpos ANDROID

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TRONpos ANDROID

Najpogostejši razlog za davčno nepotrjene račune je nedostopnost do interneta ali pa nam je potekla veljavnost digitalnega potrdila.

Proces je zelo zapleten in lahko v primeru napačnih nastavitev pride do težave z FURSOM. Zato je najbolje, da se v tem primeru obrnete na našo podporo: 02 300 35 85.

Zaključka za nazaj ne moremo spreminjati. Zadevo lahko uredimo tako, da uredimo blagajniški prejemek, kateri je enak znesku kateri je bil narejen v podvojenem zaključku.

Tiskalnik je potrebno ponovno povezati z blagajno. Preveriti je potrebno, da imamo omogočen Bluetooth. Nato v blagajni v zgornjem desnem kotu pritisnemo "tri pikice" in izberemo možnost Poveži tiskalnik. Izberemo napravo, ki se imenuje Bluetooth printer. Če se je povezava med blagajno in tiskalnikom uspešno vzpostavila, se nam bo pokazalo sporočilo: Tiskalnik je uspešno povezan.

Na naši spletni strani so pripravljeni video vodiči, ki vas vodijo skozi uporabo blagajne TRONpos. Najdete jih na: http://www.tronpos.si/video-vodici-s-1229.aspx

Aplikacijo TRONpos ANDROID si prenesemo s spletne strani www.tronpos.si. Pred pričetkom namestitve bo naša naprava zahtevala dovoljenje za dostop aplikacije do določenih funkcij operacijskega sistema Android. Nadaljujemo z namestitvijo. Aplikacija se samodejno namesti.

Če želimo povečati količino izbrane pozicije, lahko večkrat pritisnemo na isti gumb artikla. Lahko pa se postavimo na izbrano pozicijo in z znakoma + in ­– nastavimo želeno količino. Shranimo s pritiskom na gumb OK.

▪Gotovina točno je gumb za zaključevanje računa, če stranka plača z gotovino. V tem primeru nam prejetega zneska ni potrebno vpisati, program pa nam ne izpiše vračila za stranko, ampak takoj natisne račun.
▪Gotovina je gumb za zaključevanja računa, če stranka plača z gotovino. Vnesemo prejeti znesek denarja in program izbriše znesek vračila denarja stranki.

Ko ustvarimo skupine artiklov, lahko pričnemo z vnosom posameznih artiklov. Izberemo gumb Dodaj artikel. Pojavi se novo okno Dodaj artikel. Izpolnimo potrebni polji, to sta naziv in cena z DDV. ID artikla se številči zaporedno in samodejno. Ostali podatki se spremenijo po potrebi. Če želimo dodati sliko artikla, se postavimo v polje za vnos slike. Sliko lahko posnamemo s kamero ali pa jo naložimo. Ko izpolnimo vse obvezne in želene podatke, pritisnemo gumb Shrani. Če ne želimo shraniti artikla, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo urediti določeni artikel, se v meniju Artikli postavimo v skupino, v kateri je in kliknemo na želeni artikel. Odpre se Urejanje artikla. Spremenimo kar želimo in pritisnemo gumb Shrani. Če želimo zavreči spremembe, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo artikel premakniti v drugo skupino, najprej kliknemo na artikel v prvotni skupini in v oknu Urejanje artikla spremenimo skupino v želeno.

Novega uporabnika vnesemo tako, da izberemo modul "Možnosti blagajne" nato izberemo modul "Uporabniki", kjer izberemo možnost "Dodaj uporabnika". Odpre se nam pojavno okno, kjer vnesemo ime in priimek, uporabniško ime, geslo (ni obvezno) ter davčno številko uporabnika. V primeru, da vnesemo geslo za uporabnika, moramo biti pozorni, da imata dva uporabnika različni gesli. Če se želimo z uporabnikom prijaviti, je potrebno aplikacijo TRONpos ponovno zagnati.

V meniju dokumenti se nahajajo vsi računi, ki smo jih kadarkoli naredili na blagajni TRONpos ANDROID. Za tiskanje dvojnika v meniju dokumenti preko datuma poiščemo želen račun in pritisnemo gumb Natisni . Iz POS tiskalnika pride dvojnik računa.

Dokler v program TRONpos ANDROID ne vnesemo licenčnega ključa, lahko aplikacijo ponastavimo na začetne nastavitve. Pri tem se lahko odločimo kaj želimo ponastaviti. Možnost ponastavi promet se uporabi po testnem obdobju, ko se odločimo za dejansko poslovanje z aplikacijo TRONpos ANDROID. Izberemo možnost PONASTAVI PROMET, pri tem pa nam ostanejo artikli in stranke, ki smo jih predhodno vnesli in uredili. Možnost ponastavi artikle se uporabi, če želimo pobrisati vse artikle, ki obstajajo. Možnost ponastavi stranke se uporabi, če želimo pobrisati vse stranke, ki obstajajo. Če želimo ponastaviti aplikacijo TRONpos ANDROID na začetne nastavitve, obkljukamo vse možnosti ponastavitve podatkov. Opozorilo: Po vnosu licenčnega ključa, ponastavitev podatkov na začetne nastavitve, ni več mogoča.

Ta gumb se bo začel uporabljati z uvedbo davčne blagajne. Izvoz za DURS se uporablja kot poročilo za DURS o poslovanju podjetja. Izberemo obdobje poslovanja od datuma do datuma in izvozimo v željeno datoteko. Podatke nato predamo na DURS preko ustreznega medija.

Izberemo artikle, ki smo jih stranki prodali preko vezane knjige računov. V zgornjem desnem kotu izberemo ikono DOKUMENT in nato izberemo možnost "Vezana knjiga računov". Odpre se nam pojavno okence v katerem je potrebno izpolniti naslednje podatke: datum izdaje, številka računa, številka seta in serijska številka. vse te podatke prepišemo iz vezane knjige računov katero vnašamo. Prav tako račun zaključimo z enakim načinom plačila s katerim je stranka plačala. 

V primeru, da uporabljate DEMO blagajno lahko na mesec izdate samo 25 računov. V primeru, da ste licenco zamrznili jo lahko ponovno aktivirate tako, da pokličete podporo na 02 300 35 85 ali pa pošljete mail na podpora@tronpos.si.

▪Tablični računalnik z operacijskim sistemom Android 4.0 ali novejši z Bluetooth
▪ali mobilni telefon z operacijskim sistemom Android 4.0
▪ali novejši z Bluetooth, velikost ekrana od 4” dalje in vsaj 512MB RAM
▪POS Bluetooth tiskalnik

Po koncu meseca računovodstvu izstavimo "Mesečno poročilo", ki se nahaja v "Možnosti blagajne". Izberemo želen datum in PDF pošljemo računovodstvu na mail.

Za tiskanje računov iz aplikacije TRONpos ANDROID potrebujemo POS tiskalnik. Če želimo povezati POS tiskalnik, moramo v zgornjem skrajnem desnem kotu aplikacije klikniti na ikono (navpično tri pikice). Izberemo možnost Poveži tiskalnik. Odpre se novo okno Izbira tiskalnika. Iz seznama izberemo pravi tiskalnik ali pa uporabimo možnost Išči na dnu ekrana. POS tiskalnik je uspešno povezan, če nam aplikacija izpiše: »Povezan«. Pomembno je, da najprej vklopite tiskalnik, šele nato zaženete blagajno.

Če želimo izdati original račun moramo najprej izbrati stranko, za katero bomo izdali original račun. Stranko vnesemo na glavnem ekranu, kjer pritisnemo gumb STRANKA. Poiščemo želeno stranko, nato jo s klikom na njo označimo ter kliknemo gumb POTRDI. Če še stranke nimamo v TRONpos-u, jo moramo najprej dodati preko gumba NOVA STRANKA. Ob kliku na gumb shrani, nas preusmeri na glavno okno, kjer je avtomatsko dodana pravkar ustvarjena stranka.

Najprej moramo ustvariti skupine artiklov, v katere bomo razvrstili posamezne artikle. To so na primer: žensko striženje, moško striženje, barve, topli napitki, hrana itd. Za ustvarjanje nove skupine artiklov kliknemo gumb na vrhu ekrana v meniju Artikli – Dodaj skupino. Odpre se novo okno, kamor vnesemo naziv skupine, npr. Topli napitki in pritisnemo Shrani. Če ustvarjene skupine ne želimo shraniti, pritisnemo gumb Prekliči. Če želimo spremeniti skupino artiklov, se postavimo nanjo in držimo 3s, da se odpre okno Uredi skupino. Sedaj lahko spremenimo naziv skupine ali pa jo postavimo kot neaktivno. Spremembe shranimo s pritiskom na gumb Shrani.

Če želimo stornirati račun iz različnih razlogov, moramo v meniju Dokumenti poiskati želeni dokument, ga izberemo in pritisnemo gumb Storno. Odpre se novo okno. Izberemo razlog, zakaj želimo stornirati račun. Razlog storna bo viden tudi na računu. Storno račun zaključimo z enakim načinom plačila kot prvoten račun, le z minus vrednostmi.

Če potrebujemo X-poročilo, gremo v meni Možnosti blagajne in izberemo možnost Pregled zaključkov. Izberemo zaključek, ki je najvišje na seznamu in pritisnemo gumb Natisni. Če za tisti dan blagajna še ni zaključena, bo na izpisu iz POS tiskalnika pisalo X-poročilo.

Možnost Shrani DB je namenjena arhiviranju podatkov v privzeto TRONpos datoteko v upravitelju datotek.

Z možnostjo sinhronizacije se vsi podatki avtomatsko sinhronizirajo z blagajniškim programom TRONpos (za vse tiste, ki želite imeti android tablico oz. android telefon povezan z blagajniškim programom TRONpos).

Za ta primer obstaja več možnih razlag, med najpogostejšimi pa so, da smo vnesli samo prevelik izdatek v blagajni, ki je bil izdan s KARTICO, smo izbrali način plačila GOTOVINA ali pa da imamo negativen predhodni saldo zaradi prevelikega pologa.

V primeru, da je bil račun davčno potrjen kasneje po izdaji računa ta ne bo vseboval EOR kode na kopiji računa.

V tem primeru je potrebno izklopiti tiskalnik in istočasno pritisniti in držati tipke FEED in POWER, 5 sekund. Na papir se nam izpiše "You select ASCII Mode", po tem lahko ponovno povežemo tiskalnik in šumniki bodo zopet vidni. V primeru, da se nam ne izpiše "You select ASCII Mode" je potrebno tiskalnik ugasiti in postopek ponoviti.

Napravo poizkusite polniti vsaj 60 minut nato jo poizkusite zagnati. Naprave tovarniško ne ponastavljajte, saj je na napravi baza davčne blagajne. V tem primeru je najbolje, da se obrnete na podporo: 02 300 35 85.

TRONpos WINDOWS

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TRONpos WINDOWS. TRONpos WINDOWS je blagajniški sistem prilagojen uporabi na poljubnem računalniku, ki ima povezavo do interneta. 

Nov artikel vnesemo v zalednem programu TRON Office, kjer izberemo modul Splošni šifranti, Artikli in spodaj kliknemo "Dodaj". Pokaže se nam novo okence v katerih moramo izpolniti naslednje podatke: naziv artikla, tip artikla, klasifikacija, davčna stopnja, cena z DDV in v primeru, če želimo, da ustvarimo gumb za artikel na blagajni izberemo še stil gumba. 

Artikel ima lahko minus zalogo v več primerih. Najbolj pogost je ta, da še za določen artikel nismo vnesli prevzema, čeprav ga že na blagajni prodajamo. Drugi je pa lahko v primeru, da ne vodimo zaloge za artikel in imamo nastavljen tip artikla "0 - Blago" namesto "1 - Storitev".

Novega uporabnika vnesemo v zalednem programu TRON Office, kjer izberemo modul "Uporabniki" in v desnem kotu kliknemo "Dodaj". Nato vnesemo uporabniško ime, geslo, koda uporabnika, ime, priimek, izberemo ime profila (z njim dodelimo pravice uporabnika) in vnesemo davčno številko.

Najpogostejši razlog za davčno nepotrjene račune je nedostopnost do Interneta ali pa nam je potekla veljavnost digitalnega potrdila. Če so računi davčno nepotrjeni lahko preverimo v TRON Office-u in sicer v modulu "DAVČNO POTRJEVANJE RAČUNOV" in nato Računi. Prav tako lahko preverimo na blagajni v modulu ZAKLJUČENI RAČUNI.

V primeru, da artikel ni viden na blagajni pomeni, da nismo določili stila gumba, ko smo artikel vnesli v program. Gumb lahko ustvarimo v TRON Office modulu Splošni šifranti -> Artikli, kjer imamo v spodnjem kotu možnost Ustvari gumb(e).

Inventuro vnesemo v zalednem programu TRON Office, kjer izberemo modul "Dokumenti" in kliknemo "Dodaj", nato izberemo Tip dokumenta "Inventura". Prikaže se nam okno, katero zahteva potrditev preračuna kartic, izberemo "OK". Izberemo stranko (v tem primeru svoje podjetje). Nato kliknemo "Dodaj" in vnesemo artikle za katere bi radi uredili zalogo. Dejansko stanje zalog artikla vnesemo v polje POPIS. Lahko si tudi generiramo pozicije iz zaloge (generiralo nam bo vse pozicije za katere imamo že obstoječo zalogo in prav tako lahko naredimo kontrolo nepopisanih artiklov). Ko smo z inventuro končali, dokument knjižimo in preračunamo kartice.

Če želimo izdati original račun moramo najprej izbrati stranko, za katero bomo izdali original račun. Stranko vnesemo na glavnem ekranu, kjer kliknemo na možnost Naslovnik. Izberemo želeno stranko in vnesemo artikle, ter izdamo račun s poljubnim načinom plačila. Če še stranke nimamo v TRONpos-u, jo moramo najprej dodati preko gumba NOVA STRANKA. Ob kliku na gumb shrani, nas preusmeri na glavno okno, kjer je avtomatsko dodana pravkar ustvarjena stranka.

Če potrebujemo X-poročilo, gremo v meni Možnosti blagajne in izberemo možnost Pregled zaključkov. Izberemo zaključek, ki je najvišje na sezamu in pritisnemo gumb Natisni. Če za tisti dan blagajna ni zaključena, bo na izpisu iz POS tiskalnika pisalo X-poročilo.

V primeru, da potrebujete podporo izven delovnega časa lahko pokličete na telefonsko številko dežurne podpore: 02 300 35 99. Dežurna podpora je na voljo do PON-PET med 16.00 in 22.00 uro ter med vikendi in prazniki med 07.00 in 22.00 uro. Dežurna podpora je izključno plačljive narave in je namenjena za nujne zadeve. 

V primeru, da ste račun zaključili z napačnim načinom plačila ga lahko stornirate in izdate novega z pravilnim načinom plačila. Prav tako lahko na želenem računu zamenjate način plačila, če imate vklopljeno pravico. To naredite tako, da greste v skupino "Zaključeni računi", poiščemo račun in spodaj levo, kjer je prikazan način plačila za izbran dokument, kliknemo na gumb zamenjavo načina plačila (dve puščici). Menjava načina plačila na blagajniških računih je možna le v trenutno odprtem zaključku.

Če imamo vklopljeno pravico za zamenjavo stranke, jo lahko spremenimo v modulu "Zaključeni računi", kjer izberemo želeni račun in na desni strani kliknemo na "Zamenjaj naslovnika". Vnesemo pravilno stranko in potrdimo.

TRONerp

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme TronInterCenter.

POS sistemi

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo POS sistemov.

Programska oprema

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo programske opreme.

Varnostne rešitve

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo varnostnih rešitev.

Sistemske rešitve

V rubriki pogosta vprašanja vam ponujamo odgovore na vprašanja, ki se največkrat pojavijo med uporabo sistemskih rešitev.

Poslovne rešitve za sodobna podjetja

V današnji dobi nenehnih digitalnih sprememb je ključno, da se podjetja opremljajo z najnovejšimi orodji in programsko opremo, da ostanejo konkurenčna, učinkovita in prilagodljiva. Naš nabor poslovnih rešitev je zasnovana tako, da vašemu podjetju omogoča optimalno delovanje in uspeh na vsakem koraku.

Zadovoljnih kupcev
0 +
Aktivnih naročnikov
0 +
Zaposlenih
0 +
Let izkušenj
0 +

Zakaj izbrati nas

Izkusite sodelovanje z ekipo, ki ceni kakovost in osebnostni pristop

Podpora in pomoč

Naša ekipa je vedno na voljo za pomoč, svetovanje ali reševanje morebitnih težav. Zagotavljamo hitro odzivnost in učinkovito podporo.

Izkušeni strokovnjaki

Naše dolgoletne izkušnje in strokovno znanje v panogi nam omogočajo, da ponudimo rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam naših strank.

Celovite rešitve

Poleg osnovnih storitev ponujamo tudi dodatne rešitve, ki omogočajo našim strankam, da dobijo vse, kar potrebujejo, na enem mestu.

Oseben pristop

Vsaki stranki se posvetimo individualno in pristopamo k njenim potrebam s prilagojenimi rešitvami, ki najbolj ustrezajo njenemu poslovanju.