Licence ERP TRONInterCenter
POS
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
SELL
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
SELLsk
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
- Saldakonti
- Plačilni promet
SBE
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
- Saldakonti
- Plačilni promet
- Glavna knjiga
MBE
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
- Saldakonti
- Plačilni promet
- Glavna knjiga
- Osnovna sredstva
- Plače
- Poštna in fakturna knjiga
EE
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
- Saldakonti
- Plačilni promet
- Glavna knjiga
- Osnovna sredstva
- Plače
- Poštna in fakturna knjiga
- Servis
- Poslovna analitika
- CRM
EEp
Funkcionalnosti
- Sistem
- Skladišče
- Nabava
- Maloprodaja
- Potni nalogi
- Veleprodaja
- Saldakonti
- Plačilni promet
- Glavna knjiga
- Osnovna sredstva
- Plače
- Poštna in fakturna knjiga
- Servis
- Poslovna analitika
- CRM
- Proizvodnja
POS - PointOfSale
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
SELL - SELLEdition
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
SELLsk - SELLSaldo
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji:
- izdelava finančnih temeljnic,
- saldakontne izravnave, prevrednotenje saldakontnih postavk,
- izračun zamudnih obresti in sledenje opominom,
- kompenzacije in avtomatiziran plačilni promet,
- davčne knjige in nadzor materialno-finančnega poslovanja,
- generiranje prejetih računov iz prejema,
- poštna in fakturna knjiga.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
SBE - SmallBusinessEdition
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji:
- izdelava finančnih temeljnic,
- saldakontne izravnave, prevrednotenje saldakontnih postavk,
- izračun zamudnih obresti in sledenje opominom,
- kompenzacije in avtomatiziran plačilni promet,
- davčne knjige in nadzor materialno-finančnega poslovanja,
- generiranje prejetih računov iz prejema,
- poštna in fakturna knjiga.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi:
- Bruto bilanca, kontne kartice, dnevnik glavne knjige,
- izdelava bilanc in bilančnih poročil,
- vodenje stroškovnega knjigovodstva,
- avtomatizirani mesečni zaključki v glavno knjigo,
- plače in kadrovska evidenca,
- potni nalogi in osnovna sredstva.
MBE - MediumBusinessEdition
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji:
- izdelava finančnih temeljnic,
- saldakontne izravnave, prevrednotenje saldakontnih postavk,
- izračun zamudnih obresti in sledenje opominom,
- kompenzacije in avtomatiziran plačilni promet,
- davčne knjige in nadzor materialno-finančnega poslovanja,
- generiranje prejetih računov iz prejema,
- poštna in fakturna knjiga.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi:
- Bruto bilanca, kontne kartice, dnevnik glavne knjige,
- izdelava bilanc in bilančnih poročil,
- vodenje stroškovnega knjigovodstva,
- avtomatizirani mesečni zaključki v glavno knjigo,
- plače in kadrovska evidenca,
- potni nalogi in osnovna sredstva.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo in računovodskimi standardi ter omogočen paketni vnos več sredstev z enim vnosom, modul avtomatično ustvari ustrezno število inventarnih številk in razdeli vrednost.
Sistem omogoča:
- spremljanje prometa z osnovnimi sredstvi (nabava, prodaja, odpis),
- avtomatiziran likvidacijski zapisnik
- mesečni, letni in končni obračun amortizacije,
- okrepitve in oslabitve,
- preglede po kontih, amort. skupinah, nahajališčih, inventarnih številkah, zadolženih osebah,
- izpis popisnih listov in inventure z uporabo tehn. črtnih kod in dlančnikov ali prenosnih terminalov,
- nastavljivost temeljnice za knjiženje.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo, sistem obračuna bruto in neto prejemke ter omogoča preprosto dodajanje novih vrst izplačil.
Sistem omogoča:
- samodejni izračun dodatkov in stimulacij,
- revalorizacijo urnih postavk za nadomestila,
- različne tipe odtegljajev,
- simulacijo obračunov,
- predogled, izpis in arhiv vseh predpisanih poročil,
- podporo elektronskemu plačilnemu prometu TKDIS.TXT,
- nastavljiva poročila in temeljnico za prenos v finance,
- dohodnino za prejemnika in podjetje,
- izpis poročila M4/M801,
- ter povezavo z drugimi podatkovnimi platformami in s kadrovsko evidenco.
EE - EnterpriseEdition
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji:
- izdelava finančnih temeljnic,
- saldakontne izravnave, prevrednotenje saldakontnih postavk,
- izračun zamudnih obresti in sledenje opominom,
- kompenzacije in avtomatiziran plačilni promet,
- davčne knjige in nadzor materialno-finančnega poslovanja,
- generiranje prejetih računov iz prejema,
- poštna in fakturna knjiga.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi:
- Bruto bilanca, kontne kartice, dnevnik glavne knjige,
- izdelava bilanc in bilančnih poročil,
- vodenje stroškovnega knjigovodstva,
- avtomatizirani mesečni zaključki v glavno knjigo,
- plače in kadrovska evidenca,
- potni nalogi in osnovna sredstva.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo in računovodskimi standardi ter omogočen paketni vnos več sredstev z enim vnosom, modul avtomatično ustvari ustrezno število inventarnih številk in razdeli vrednost.
Sistem omogoča:
- spremljanje prometa z osnovnimi sredstvi (nabava, prodaja, odpis),
- avtomatiziran likvidacijski zapisnik
- mesečni, letni in končni obračun amortizacije,
- okrepitve in oslabitve,
- preglede po kontih, amort. skupinah, nahajališčih, inventarnih številkah, zadolženih osebah,
- izpis popisnih listov in inventure z uporabo tehn. črtnih kod in dlančnikov ali prenosnih terminalov,
- nastavljivost temeljnice za knjiženje.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo, sistem obračuna bruto in neto prejemke ter omogoča preprosto dodajanje novih vrst izplačil.
Sistem omogoča:
- samodejni izračun dodatkov in stimulacij,
- revalorizacijo urnih postavk za nadomestila,
- različne tipe odtegljajev,
- simulacijo obračunov,
- predogled, izpis in arhiv vseh predpisanih poročil,
- podporo elektronskemu plačilnemu prometu TKDIS.TXT,
- nastavljiva poročila in temeljnico za prenos v finance,
- dohodnino za prejemnika in podjetje,
- izpis poročila M4/M801,
- ter povezavo z drugimi podatkovnimi platformami in s kadrovsko evidenco.
- celovito obvladovanje servisnih dogodkov od prevzema do izdaje,
- spremljanje dejavnosti po artiklih servisiranja,
- nadzor servisnih opravil,
- pregledi in statistike po raznih kriterijih in vrstah opravljenih servisnih posegov,
- omogočeno spremljanje specifičnih servisov (avtomobilski servisi, pogodbeno vzdrževanje, projekti).
Izdelan sistem za podporo odločanju omogoča poslovodstvu popoln nadzor poslovanja z vsemi potrebnimi analizami za lažje odločanje. Sistem podpira vsa potrebna poslovna področja. Programski moduli so odprti za uporabnika, ki lahko poljubno izbira parametre za analize.
Sistem za podporo odločanju nudi veliko pregledov in izpisov kot možno podlago za kakovostno odločanje in kontrolo delovanja podjetja, delov podjetja in poslovnih partnerjev tako v nabavni kot tudi v prodajni funkciji.
Možni so analitični pregledi za primerjavo poslovanja znotraj različnih časovnih obdobij in primerjave z načrti po blagovnih skupinah, zlasti za spremljanje skrbnikov prodajnega programa. Parametri za standardne periodične preglede in izpise se lahko shranijo in uporabljajo kot posamezne funkcije programske opreme.
Sodobno CRM orodje ponuja celovit pregled nad strankami in potencialnimi kupci, ki zagotavlja povečanje prodaje in produktivnosti prodajnega osebja.
Orodje TRONInterCenter CRM omogoča spremljanje odnosa s strankami na vseh področjih:
- operativnem (spremljanje poslovnih procesov skozi vse poslovne funkcije, dokumente itd.),
- analitičnem (analiziranje odnosov s strankami in ocenjevanje njihove bonitete),
- kolaborativnem (centralno spremljanje vseh odnosov s stranko po različnih komunikacijskih poteh).
EEp - EnterpriseEditionProduction
TRONInterCenter zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom:
- z možnostjo uporabe neomejenega števila različnih skladišč, (veleprodajna, maloprodajna, konsignacijska, proizvodna, servisna,…),
- z drevesno klasifikacijo artiklov in izdelanim sistemom rezervacij,
- s skladnostjo ISO-standardizirane dokumentacije,
- s podporo lokacijskemu poslovanju in brezžičnim terminalom,
- pregled dejanskih in prodajnih zalog po skladiščih ter rezervacij po skladiščih,
- premikanje blaga med skladišči z medskladiščnimi prenosi.
Nabavni sistem TRONInterCenter zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa:
- nadzorovana nabava artiklov,
- spremljanje izdanih naročil,
- avtomatizirano generiranje naročil glede na potrebe,
- minimalne in idealne zaloge,
- naročanje po prednaročilih kupcev za sezonsko prodajo.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami:
- spremljanje in nadzor blagajniškega poslovanja,
- materialno poslovanje,
- upravljanje zaposlenih,
- prilagojeni paketi, glede na dejavnost podjetja,
- celovita podpora uporabnikom,
- sledenje zakonskim spremembam,
- možnost najema ali nakupa.
Veleprodajni sistem TRONInterCenter zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje:
- učinkovito spremljanje poteka prodajnih aktivnosti in dokumentov,
- enostavno ustvarjanje in ažuriranje cenikov,
- vodenje cenikov v domači in tuji valuti,
- določanje cenika kupcu,
- avtomatizirano uporabo pogodbenih parametrov s kupci,
- spremljanje dejanskih in prodajnih zalog,
- spremljanje količin rezervacij in dokumentov rezervacij,
- spremljanje prednaročil kupcev sezonske prodaje,
- podporo dlančnikom,
- neposredno integracija spletnih vmesnikov (B2B, B2C ...).
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji:
- izdelava finančnih temeljnic,
- saldakontne izravnave, prevrednotenje saldakontnih postavk,
- izračun zamudnih obresti in sledenje opominom,
- kompenzacije in avtomatiziran plačilni promet,
- davčne knjige in nadzor materialno-finančnega poslovanja,
- generiranje prejetih računov iz prejema,
- poštna in fakturna knjiga.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi:
- Bruto bilanca, kontne kartice, dnevnik glavne knjige,
- izdelava bilanc in bilančnih poročil,
- vodenje stroškovnega knjigovodstva,
- avtomatizirani mesečni zaključki v glavno knjigo,
- plače in kadrovska evidenca,
- potni nalogi in osnovna sredstva.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo in računovodskimi standardi ter omogočen paketni vnos več sredstev z enim vnosom, modul avtomatično ustvari ustrezno število inventarnih številk in razdeli vrednost.
Sistem omogoča:
- spremljanje prometa z osnovnimi sredstvi (nabava, prodaja, odpis),
- avtomatiziran likvidacijski zapisnik
- mesečni, letni in končni obračun amortizacije,
- okrepitve in oslabitve,
- preglede po kontih, amort. skupinah, nahajališčih, inventarnih številkah, zadolženih osebah,
- izpis popisnih listov in inventure z uporabo tehn. črtnih kod in dlančnikov ali prenosnih terminalov,
- nastavljivost temeljnice za knjiženje.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo, sistem obračuna bruto in neto prejemke ter omogoča preprosto dodajanje novih vrst izplačil.
Sistem omogoča:
- samodejni izračun dodatkov in stimulacij,
- revalorizacijo urnih postavk za nadomestila,
- različne tipe odtegljajev,
- simulacijo obračunov,
- predogled, izpis in arhiv vseh predpisanih poročil,
- podporo elektronskemu plačilnemu prometu TKDIS.TXT,
- nastavljiva poročila in temeljnico za prenos v finance,
- dohodnino za prejemnika in podjetje,
- izpis poročila M4/M801,
- ter povezavo z drugimi podatkovnimi platformami in s kadrovsko evidenco.
- celovito obvladovanje servisnih dogodkov od prevzema do izdaje,
- spremljanje dejavnosti po artiklih servisiranja,
- nadzor servisnih opravil,
- pregledi in statistike po raznih kriterijih in vrstah opravljenih servisnih posegov,
- omogočeno spremljanje specifičnih servisov (avtomobilski servisi, pogodbeno vzdrževanje, projekti).
Izdelan sistem za podporo odločanju omogoča poslovodstvu popoln nadzor poslovanja z vsemi potrebnimi analizami za lažje odločanje. Sistem podpira vsa potrebna poslovna področja. Programski moduli so odprti za uporabnika, ki lahko poljubno izbira parametre za analize.
Sistem za podporo odločanju nudi veliko pregledov in izpisov kot možno podlago za kakovostno odločanje in kontrolo delovanja podjetja, delov podjetja in poslovnih partnerjev tako v nabavni kot tudi v prodajni funkciji.
Možni so analitični pregledi za primerjavo poslovanja znotraj različnih časovnih obdobij in primerjave z načrti po blagovnih skupinah, zlasti za spremljanje skrbnikov prodajnega programa. Parametri za standardne periodične preglede in izpise se lahko shranijo in uporabljajo kot posamezne funkcije programske opreme.
Sodobno CRM orodje ponuja celovit pregled nad strankami in potencialnimi kupci, ki zagotavlja povečanje prodaje in produktivnosti prodajnega osebja.
Orodje TRONInterCenter CRM omogoča spremljanje odnosa s strankami na vseh področjih:
- operativnem (spremljanje poslovnih procesov skozi vse poslovne funkcije, dokumente itd.),
- analitičnem (analiziranje odnosov s strankami in ocenjevanje njihove bonitete),
- kolaborativnem (centralno spremljanje vseh odnosov s stranko po različnih komunikacijskih poteh).
Proizvodnja v TRONInterCentru omogoča spremljanje sestavljanja proizvodov, porabe materialov in storitev v procesu proizvodnje. TRONInterCenter omogoča izdelavo delovnih nalogov za lastno proizvodnjo in tudi za spremljanje in beleženje dodelavnih poslov, kadar pri tem sodelujejo zunanji partnerji z dodelavami posameznih komponent v proizvodnji. S sistemom rezervacij materialov je omogočen pregled načrtovanih in potrebnih količin posameznih materialov, storitev in polproizvodov. Proizvodi v kosovnici lahko vsebujejo materiale, storitve in polproizvode. Polproizvodi so artikli, ki so prav tako sestavljeni iz kosovnice.
TRONInterCenter loči serijske in individualne proizvode, katerih sestava se ustvari pri ponudbi posameznemu kupcu. Ob naročilu se sproži avtomatizirano prijavljanje individualnega proizvoda v šifrant artiklov.
TRONInterCenter omogoča analitično spremljanje porabe posameznih komponent v proizvodnji. Ta se lahko spremlja po pregledu posameznih naročil, kjer je vidno, v kateri fazi proizvodnje je posamezno naročilo. Omogočeno je tudi skupinsko tiskanje in knjiženje proizvodnih nalogov, kadar gre za serijsko proizvodnjo.
Kontaktirajte naše strokovnjake
Če želite pridobiti ponudbo ali izvedeti več o izdelkih programske opreme Comtron, smo tu, da vam pomagamo.
Pokličite nas
Vas zanima

Vertikalne rešitve
Hitra implementacija v ERP z vertikalnimi rešitvami. Poleg celovite informacijske podpore osnovnim procesom poslovanja, je ERP TRONInterCenter razvil tudi informacijske rešitve, ki temeljijo na specifičnih panožnih zahtevah.