fbpx

TRONwms

Sistem za upravljanje skladišč

Ali v skladišču vedno najdete blago, ki je na zalogi? Porabite veliko časa za iskanje blaga v skladišču?

Zagotavljamo produktivnost v skladiščih s hitro odzivnostjo in nadzorom od naročila do dobave blaga. S produktom TRONwms se vam ne bo dogajalo, da v skladišču ne bi našli blaga, ki ga imate na zalogi.

E-PRIROČNIK: 8 korakov za uspešno uvedbo skladiščnega sistema

Kaj je TRONwms?


Napredni skladiščni sistem TRONwms omogoča celovito upravljanje, vodenje in optimizacijo skladišč. Zagotavlja trajno učinkovitost logističnih procesov in znižuje potreben čas za prejem, izdajo ter vodenje zalog blaga v skladišču za vsaj 30%.

TRONwms je primeren za upravljanje in vodenje skladišč vseh velikosti in vrst. Združuje osnovne in napredne funkcije WMS sistemov - upravljanje zaposlenih in celovito podporo z namenom zagotavljanja večje natančnosti, produktivnosti in prilagodljivosti.

 

TRONwms sestavljajo tri osnovne komponente:

TRONwms_3

Dispečer

Je orodje, s katerim upravljalec skladišča razporeja opravila za delovanje skladišča
TRONwms_4

Terminalski odjemalec

Je terminalska aplikacija, s katero skladiščniki obvladujejo vhode in izhode blaga v skladiščno enoto
TRONwms_icons-36

Pregled najav in potrditev

Je modul, ki se implementira v ERP sistem in daje informacije uporabnikom ERP sistema o delu skladišča

Povečajte produktivnost in natančnost

30%

30% prihranka časa pri prejemu, izdaji ter vodenju zalog

90%

90% manj napak v primerjavi z delom brez skladiščnega sistema

100%

100% optimizacija poti prejema in izdaje blaga

50%

50% hitrejša inventura v primerjavi z delom brez skladiščnega sistema

Prednosti TRONwms

Zgodbe zadovoljnih partnerjev

Irena Majcen, Anet Zagreb d.o.o.
Vodja informatike

S skladiščnim sistemom TRONwms, smo v našem poslovanju naredili še en velik preskok, ko smo iz obstoječega OFF LINE terminalskega sistema, ki je bil v obtoku zadnja tri leta, preklopili na ON LINE skladiščni terminalski sitem.

Največji razlog za zamenjavo sistema so predstavljale reklamacije kupcev glede nepravilne dobave blaga, nujnosti po vodenju lokacijske zaloge, nezanesljivost off line terminalov in predolgi časi inventurnih popisov blaga.

Natančna analiza procesov, pravočasno zaključena pripravljena dela, predhodno šolanje uporabnikov in non-stop razložljivost Comtrona, so nam omogočili, da je zagon novega sistema potekal čim bolj nemoteno.

Kosana Pintarič, Mibra d.o.o.
Vodja računovodstva

"Z inventuro v TIC programu smo zelo zadovoljni. Inventuro opravimo v bistveno krajšem času kot pa s prejšnjim programom. Podpora Comtron službe nam je v veliko pomoč in sodelovanje z vsemi zaposlenimi ocenjujemo kot uspešno."

Klavdija Mazi, Hiša daril d.o.o.
Referentka nabave

"Postopek izvedbe inventure po optimizaciji je enostaven, hiter in učinkovit. Inventuro izvedemo od začetka do končnega knjiženja v maksimalno 12 urah, med tem ko smo po starem sistemu inventuro uspeli izvesti v dveh delovnih dneh. Izkazalo se je, da nam je v primeru vprašanj in težav na voljo podpora takoj in ne glede na uro. Hvala za vrhunsko podporo in rešitve, ki so bile urejene praktično takoj."

Se odločate o uvedbi skladiščnega sistema in imate dodatna vprašanja?

Podarjamo vam analizo trenutnega stanja in predlog rešitve v višini 600 EUR + DDV.

Kontakt