Sistem za upravljanje skladišč
Ali v skladišču vedno najdete blago, ki je na zalogi? Porabite veliko časa za iskanje blaga v skladišču?
Zagotavljamo produktivnost v skladiščih s hitro odzivnostjo in nadzorom od naročila do dobave blaga. S skladiščnim sistemom TRONwms se vam ne bo dogajalo, da v skladišču ne bi našli blaga, ki ga imate na zalogi.
E-PRIROČNIK: 8 korakov za uspešno uvedbo skladiščnega sistema
Kaj je TRONwms?
Napredni skladiščni sistem TRONwms omogoča celovito upravljanje, vodenje in optimizacijo skladišč. Zagotavlja trajno učinkovitost logističnih procesov in znižuje potreben čas za prejem, izdajo ter vodenje zalog blaga v skladišču za vsaj 30%.
Skladiščni sistem TRONwms je primeren za upravljanje in vodenje skladišč vseh vrst in velikosti. Združuje osnovne in napredne funkcije WMS sistemov - upravljanje zaposlenih in celovito podporo z namenom zagotavljanja večje natančnosti, produktivnosti in prilagodljivosti.
TRONwms sestavljajo tri osnovne komponente:

Dispečer

Terminalski odjemalec

Pregled najav in potrditev
Povečajte produktivnost in natančnost
30% prihranka časa pri prejemu, izdaji ter vodenju zalog
90% manj napak v primerjavi z delom brez skladiščnega sistema
100% optimizacija poti prejema in izdaje blaga
50% hitrejša inventura v primerjavi z delom brez skladiščnega sistema
Prednosti TRONwms

Optimizacija
Skladiščni sistem TRONwms omogoča celovit nadzor nad prejemom in izdajo blaga v skladišču, olajša preverjanje stanja zalog, hiter prenos zalog med skladišči, avtomatsko kreiranje poročil za inventure, prejeme, izdaje blaga, menjave lokacij blaga, itd.

Celovit nadzor
Sprotno knjiženje vseh premikov blaga v skladiščnem sistemu TRONwms zagotavlja točen popis zalog in popolno preglednost skladiščnega poslovanja. Omogoča boljšo preglednost in minimizira možnosti napak.

Dispečer - Nadzornik
Najava opravil, pregled dela in obremenjenost skladiščnikov ter prerazporejanje opravil med skladiščniki.

Terminali – Multi tasking
Skladiščni sistem TRONwms omogoča optimizacijo poti komisioniranja in odlaganja artiklov (prioritetne lokacije, teža, volumen). Operacije v skladišču lahko izvaja več skladiščnikov naenkrat.

Lokacije
Blago dobi svojo lokacijo. Informacija o lokaciji blaga vam je na voljo vedno in povsod.

Povezava z ERP
Skladiščni sistem TRONwms se lahko poveže s katerim koli ERP sistemom, ki deluje na SQL platformi.

Enostavno uvajanje in uporaba
Skladiščni sistem TRONwms omogoča preprosto uvajanje uporabnikov.

Krajše inventure
Skladiščni sistem TRONwms omogoča izvajanje letnih in vmesnih (sprotnih) inventurnih kontrol zaloge.

Sledljivost
Zagotovljena 100% sledljivost vsakega dogodka od najave iz sistema ERP do potrditve opravila v sistem ERP.
Zgodbe zadovoljnih partnerjev

Irena Majcen, Anet Zagreb d.o.o.
Vodja informatike
S skladiščnim sistemom TRONwms, smo v našem poslovanju naredili še en velik preskok, ko smo iz obstoječega OFF LINE terminalskega sistema, ki je bil v obtoku zadnja tri leta, preklopili na ON LINE skladiščni terminalski sitem.
Največji razlog za zamenjavo sistema so predstavljale reklamacije kupcev glede nepravilne dobave blaga, nujnosti po vodenju lokacijske zaloge, nezanesljivost off line terminalov in predolgi časi inventurnih popisov blaga.
Natančna analiza procesov, pravočasno zaključena pripravljena dela, predhodno šolanje uporabnikov in non-stop razložljivost Comtrona, so nam omogočili, da je zagon novega sistema potekal čim bolj nemoteno.

Kosana Pintarič, Mibra d.o.o.
Vodja računovodstva
"Z inventuro v programu TRONInterCenter smo zelo zadovoljni. Inventuro opravimo v bistveno krajšem času kot pa s prejšnjim programom. Podpora Comtron službe nam je v veliko pomoč in sodelovanje z vsemi zaposlenimi ocenjujemo kot uspešno."

Klavdija Mazi, Hiša daril d.o.o.
Referentka nabave
"Postopek izvedbe inventure po optimizaciji je enostaven, hiter in učinkovit. Inventuro izvedemo od začetka do končnega knjiženja v maksimalno 12 urah, med tem ko smo po starem sistemu inventuro uspeli izvesti v dveh delovnih dneh. Izkazalo se je, da nam je v primeru vprašanj in težav na voljo podpora takoj in ne glede na uro. Hvala za vrhunsko podporo in rešitve, ki so bile urejene praktično takoj."
Se odločate o uvedbi skladiščnega sistema in imate dodatna vprašanja?
Podarjamo vam analizo trenutnega stanja in predlog rešitve v višini 600 EUR + DDV.