V podjetju Comtron se že mnogo let trudimo, da bi svojim strankam nudili hitro in učinkovito podporo, kadar se pojavi kakšen izziv pri procesu dela.

TIC PODPORA

Od pon-pet med 7.30 in 16:00

tic.podpora@comtron.si

02/3003 585

Pri delu mnogokrat naletimo na določene izzive in bistvenega pomena je kakšne podpore ste deležni. Zato vsem podjetjem, ki imajo z nami sklenjeno pogodbo o vzdrževanju programske opreme nudimo telefonsko podporo ali preko spletnega portala v skladu s sklenjeno pogodbo o vzdrževanju. Za svetovanje in podporo strankam brez pogodbe obračunamo storitve po veljavnem ceniku družbe Comtron d.o.o.


Cilj in namen podpore uporabnikom je:


▪povečati učinkovitost podjetja,
▪povečati učinkovitost dela posameznega uporabnika,
▪znižati skrite stroške,
▪uporabniku omogočiti enostavno in prijazno uporabo modula.

V kolikor z našim podjetjem še nimate sklenjene pogodbe o vzdrževanju programskega izdelka TronInterCenter naj vam predstavimo poglavitne prednosti kot so:


▪krajši odzivni čas,,
▪nadzor sistema na daljavo,
▪telefonsko podporo,
▪popust na storitve.

KAKŠNE OBLIKE PODPORE VAM NUDIMO?

IZOBRAŽEVANJA IN SEMINARJI
Za vas pripravljamo celosten nabor izobraževanj. Izobraževanja in praktične delavnice potekajo na klasičen način v učilnici podjetja Comtron d.o.o. na Tržaški cesti 21 v Mariboru kot tudi drugod po Sloveniji. Svoje znanje do naših strank pa prenašamo tudi preko spletnih seminarjev (webinarjev). Izobraževanja potekajo na osnovnem nivoju za začetne uporabnike, kot tudi na naprednem nivoju za napredne uporabnike TRONInterCentra.
NOVOSTI ZADNJIH VERZIJ
Vse novosti so bile predstavljene na dogodkih, ki jih organiziramo za Vas večkrat letno. Vedno ko so v našem sistemu kakšne novosti, Vas obvestimo in priredimo izobraževanje.
KLICNI CENTER
Svetovalci v podporni službi imamo obsežne izkušnje na področju TIC rešitev. Nudimo vam hitro, učinkovito in stabilno podporo po telefonu, ki deluje od ponedeljka do petka od 7:30 do 16:00. Svetovalci se nenehno izobražujejo in so seznanjeni z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami. Po potrebi lahko stranka s klikom na zgornji desni gumb na spletni strani ODDALJENA POMOČ dodeli svetovalcu dostop do računalnika in s tem omogoči še hitrejšo pomoč in svetovanje.
SHARE POINT
Strankam nudimo učinkoviti portal, kjer lahko prijavijo svoj primer. S portalom imamo nadzor nad prijavljenimi primeri strank tako mi v podpori kot naše stranke. S tem je naša odzivnost še večja in nadzorovana. Stranka lahko svoje znanje o uporabi spletnega portala osvoji zelo hitro in enostavno z navodili za delo v centru za prijavo napak, ki smo jih pripravili v podporni službi.

Novice

02/10/2019
TRONwms

Terminalski skladiščni sistem TRONwms v podjetju Bartog d.o.o.

23/09/2019
ESET HERO

Prejeli smo najvišje priznanje ESET HERO

Prejeli smo najvišje priznanje ESET HERO od pooblaščenega zastopnika za ESET Slovenija, SI SPLET d.o.o.. Na pridobljeno priznanje smo zelo ponosni, saj smo edini v Sloveniji, […]
13/09/2019

Nagrada TRONpos MOS 2019

Tudi letos smo prisotni s TRONpos na 52. sejmu MOS, ki poteka med 10.9. – 15.9.2019 v Celju. Osrednja točka našega letošnjega razstavnega prostora je TRONpos […]

Želite izvedeti več?

Pokličite nas: 02 300 3500