-->
Nudimo zanesljiv poslovno informacijski ERP sistem TRONerp, katerega prednost je individualna prilagodljivost. S povezanimi moduli nudimo popolno evidenco poslovnih dogodkov, hitro obdelavo podatkov ter varnost poslovanja.
ERP (Enterprise Resource Planning) je celovit sistem za upravljanje podjetij, ki integrira različne poslovne funkcije v enotno in učinkovito operativno okolje. S pomočjo ERP sistema lahko organizacije avtomatizirajo in povežejo številne svoje poslovne procese, zmanjšajo redundanco in povečajo stopnjo učinkovitosti, natančnosti in produktivnosti.
ERP sistem TRONerp ni zgolj orodje, je vaš poslovni partner. Naš sistem integrira vse ključne funkcije podjetja, od upravljanja zalog do računovodstva, vse pod eno streho, z namenom poenostavitve in optimizacije vašega poslovanja. ERP sistem je ključen za podjetja, ki želijo optimizirati svoje operacije, izboljšati produktivnost in ostati konkurenčna v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju.
Spremljanje vseh bistvenih procesov poslovanja in nadzor nad projekti na enem mestu. TRONerp vam prinaša centralizirano rešitev, ki omogoča hitrejše odločanje in povečuje učinkovitost vašega podjetja.
Upravljanje odnosov s potencialnimi strankami in preoblikovanje v priložnosti. Z našim vmesnikom lahko enostavno identificirate ključne segmente.
Bonitetne informacije o poslovnih partnerjih, pregledne evidence o terjatvah in obveznostih, ter samodejno obveščanje kupcev o zapadlih obveznosti.
Optimalni nabavni proces, nadzor nad zalogami in urejenost skladišča. Izdelava vseh vrst nabavnih dokumentov ter samodejno generiranje naročil dobaviteljem.
Vodenje servisnih aktivnosti s popolnim obvladovanjem servisnih dogodkov. Spremljanje proizvodnega procesa z optimizacijo potrebnih zalog.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja ter poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi. Z TRONerp boste vedno korak pred konkurenco.
Najpomembneje pri vsem tem je, da spremembam sledite in se jim prilagodite. Z uvedbo sodobnega poslovnega informacijskega sistema TRONerp boste povečali preglednost poslovanja in povečali učinkovitost vseh temeljnih poslovnih procesov znotraj podjetja.
Izkušena ekipa strokovnjakov poskrbi za hitro in učinkovito uvedbo s čim manj obremenitve za projektno ekipo naročnika. Sistem je prilagojen posameznemu uporabniku in enostaven za uporabo.
Vsi uporabniki, tudi mobilni in oddaljene poslovne enote, dostopajo do polne funkcionalnosti sistema od koderkoli in uporabljajo sistem na enak način.
Nizki stroški uvedbe in vzdrževanja. Tehnološka rešitev v sistemu TRONerp omogoča vso vzdrževanje na daljavo in s tem zelo znižuje stroške vzdrževanja, saj fizični posegi praktično niso potrebni.
Ekipa več kot 30 strokovnjakov nudi celovito in učinkovito podporo ter pomoč in svetovanje uporabnikom naših rešitev.
Informacijski sistem TRONerp je zasnovan modularno. Podjetje lahko gradi informacijski sistem glede na svoje potrebe in rast, pri čemer vključuje posamezne modularne sklope.
Hitre analize za podporo učinkovitemu odločanju vodstva, omogočajo popoln nadzor poslovanja ter pripomorejo k hitrim in pravilnim odločitvam.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami.
Veleprodajni sistem TRONerp zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje.
TRONerp zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom.
Modul je zasnovan za učinkovito upravljanje in sledenje vsem potnim nalogom znotraj organizacije.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo in računovodskimi standardi ter omogočen paketni vnos več sredstev z enim vnosom.
Nabavni sistem TRONerp zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa.
Sistem servisnih dokumentov omogoča enostavno spremljanje porabe materiala in storitev v servisni dejavnosti, spremljanje serviserjev, časovno določanje in analiziranje servisnih dogodkov.
Proizvodnja v TRONerp omogoča spremljanje sestavljanja proizvodov, porabe materialov in storitev v procesu proizvodnje.
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo, sistem obračuna bruto in neto prejemke ter omogoča preprosto dodajanje novih vrst izplačil.
Sodobno CRM orodje ponuja celovit pregled nad strankami in potencialnimi kupci, ki zagotavlja povečanje prodaje in produktivnosti prodajnega osebja.
Modul je namenjen upravljanju in avtomatizaciji vseh transakcij, povezanih s plačili podjetja.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi.
Sistem poslovna analitika omogoča poslovodstvu popoln nadzor poslovanja z vsemi potrebnimi analizami za lažje odločanje.
V današnji dobi nenehnih digitalnih sprememb je ključno, da se podjetja opremljajo z najnovejšimi orodji in programsko opremo, da ostanejo konkurenčna, učinkovita in prilagodljiva. Naš nabor poslovnih rešitev je zasnovana tako, da vašemu podjetju omogoča optimalno delovanje in uspeh na vsakem koraku.
Zakaj izbrati nas
Izkusite sodelovanje z ekipo, ki ceni kakovost in osebnostni pristop
Naša ekipa je vedno na voljo za pomoč, svetovanje ali reševanje morebitnih težav. Zagotavljamo hitro odzivnost in učinkovito podporo.
Naše dolgoletne izkušnje in strokovno znanje v panogi nam omogočajo, da ponudimo rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam naših strank.
Poleg osnovnih storitev ponujamo tudi dodatne rešitve, ki omogočajo našim strankam, da dobijo vse, kar potrebujejo, na enem mestu.
Vsaki stranki se posvetimo individualno in pristopamo k njenim potrebam s prilagojenimi rešitvami, ki najbolj ustrezajo njenemu poslovanju.
Mnenja naših strank
Kaj menijo naše stranke o nas
Postopek naročanja
Da bi vam olajšali postopek naročila in zagotovili najboljšo možno izkušnjo, smo za vas pripravili preprosta navodila. Sledite spodnjim korakom in se hitro in enostavno pridružite naši mreži zadovoljnih strank.
Enostaven korak do naših storitev
Na podlagi vaših povratnih informacij vam bomo svetovali najboljše rešitve in pristope.
Vsak paket je zasnovan s ciljem zadovoljiti specifične potrebe vsake stranke.
Naše storitve bomo prilagodili vašemu poslovnemu okolju in vas vodili skozi celoten postopek.
Naša ekipa vam bo na voljo za vse vrste vprašanj in podporo pri uporabi.
Ko izbirate ERP sistem za vaše podjetje, je ključnega pomena tudi razumevanje licenčnih možnosti in struktur, ki so vam na voljo. TRONerp ponuja različne modele, oblikovane tako, da ustrezajo edinstvenim potrebam in proračunom različnih podjetij.
Izberite TRONerp in investirajte v ERP sistem, ki vam omogoča rast vašega podjetja brez omejitev.
TRONerp zagotavlja podporo učinkovitemu obvladovanju vseh skladiščnih dogodkov s popolnim pregledom nad vašim blagom.
Nabavni sistem TRONerp zagotavlja učinkovito obvladovanje nabavnega procesa.
Celovit blagajniški sistem TRONpos z modernimi aplikacijami in funkcijami.
Modul je zasnovan za učinkovito upravljanje in sledenje vsem potnim nalogom znotraj organizacije.
Modul omogoča možnost izbire koncepta (dodeljevanje pravic zaposlenim), izdelavo potnih nalogov po zakonodaji in slovenskih računovodskih standardih, izdelavo najrazličnejših pregledov, ter učinkovito povezanost z nastavljenimi šifranti.
Iskanje potnih nalogov je mogoče po različnih kriterijih (po zaposlenem, stroškovnem mestu, prevoznem sredstvu, stranki). Vodimo pa lahko tudi evidence po izbranih kriterijih (npr. po številu prevoženih kilometrov in stroških potovanj po zaposlenih ali po izbranem poslovnem partnerju) in za izbrano časovno obdobje.
Veleprodajni sistem TRONerp zagotavlja in omogoča učinkovit ter hiter potek dogodkov od prispelega povpraševanja do izvedbe prodaje.
Popolno obvladovanje poslovanja s kupci in z dobavitelji.
Modul je namenjen upravljanju in avtomatizaciji vseh transakcij, povezanih s plačili podjetja. Omogoča centraliziran pregled nad vsemi izhodnimi in vhodnimi plačili, s čimer podjetjem pomaga optimizirati denarni tok.
Plačilni promet omogoča elektronsko pripravo podatkov iz saldakontov dobaviteljev.
Možen je prenos delnih vrednosti računov v plačilne naloge za domače ali tuje dobavitelje. Nerealizirane naloge enostavno vrnemo v čakalno vrsto. Plačilni nalogi se ustvarijo v elektronski obliki in se preko strukture TKDIS prenesejo v bančni program za plačilni promet.
Avtomatizirana priprava plačilnega naloga na osnovi vnaprej pripravljenih šifrantov z možnostjo spremembe vpisanih podatkov. Kontrola vpisanih podatkov pred prenosom v elektronsko obdelavo podatkov. Enostaven, hiter in kontroliran uvoz bančnih izpiskov iz spletne banke v knjigovodsko temeljnico in sprotne kontrole dnevnega stanja. Zagotovljeno stanje transakcijskega računa za posamezni dan poslovnega leta.
Popolna spremljava vseh računovodskih tokov podjetja in poslovanje v skladu z zakonodajo in računovodskimi standardi.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo in računovodskimi standardi ter omogočen paketni vnos več sredstev z enim vnosom, modul avtomatično ustvari ustrezno število inventarnih številk in razdeli vrednost.
Zagotovljena je skladnost z zakonodajo, sistem obračuna bruto in neto prejemke ter omogoča preprosto dodajanje novih vrst izplačil.
Sistem servisnih dokumentov omogoča enostavno spremljanje porabe materiala in storitev v servisni dejavnosti, spremljanje serviserjev, časovno določanje in analiziranje servisnih dogodkov.
Sistem poslovna analitika omogoča poslovodstvu popoln nadzor poslovanja z vsemi potrebnimi analizami za lažje odločanje.
Sistem podpira vsa potrebna poslovna področja. Programski moduli so odprti za uporabnika, ki lahko poljubno izbira parametre za analize.
Sistem za podporo odločanju nudi veliko pregledov in izpisov kot možno podlago za kakovostno odločanje in kontrolo delovanja podjetja, delov podjetja in poslovnih partnerjev tako v nabavni kot tudi v prodajni funkciji.
Možni so analitični pregledi za primerjavo poslovanja znotraj različnih časovnih obdobij in primerjave z načrti po blagovnih skupinah, zlasti za spremljanje skrbnikov prodajnega programa. Parametri za standardne periodične preglede in izpise se lahko shranijo in uporabljajo kot posamezne funkcije programske opreme.
Sodobno CRM orodje ponuja celovit pregled nad strankami in potencialnimi kupci, ki zagotavlja povečanje prodaje in produktivnosti prodajnega osebja.
Proizvodnja v TRONerp omogoča spremljanje sestavljanja proizvodov, porabe materialov in storitev v procesu proizvodnje.
TRONerp omogoča izdelavo delovnih nalogov za lastno proizvodnjo in tudi za spremljanje in beleženje dodelavnih poslov, kadar pri tem sodelujejo zunanji partnerji z dodelavami posameznih komponent v proizvodnji. S sistemom rezervacij materialov je omogočen pregled načrtovanih in potrebnih količin posameznih materialov, storitev in polproizvodov. Proizvodi v kosovnici lahko vsebujejo materiale, storitve in polproizvode. Polproizvodi so artikli, ki so prav tako sestavljeni iz kosovnice.
TRONerp loči serijske in individualne proizvode, katerih sestava se ustvari pri ponudbi posameznemu kupcu. Ob naročilu se sproži avtomatizirano prijavljanje individualnega proizvoda v šifrant artiklov.
TRONerp omogoča analitično spremljanje porabe posameznih komponent v proizvodnji. Ta se lahko spremlja po pregledu posameznih naročil, kjer je vidno, v kateri fazi proizvodnje je posamezno naročilo. Omogočeno je tudi skupinsko tiskanje in knjiženje proizvodnih nalogov, kadar gre za serijsko proizvodnjo.
Poleg celovite informacijske podpore osnovnim procesom poslovanja (veleprodaja, maloprodaja, nabava, skladiščenje, računovodstvo,…), je ERP TRONerp razvil tudi informacijske rešitve, ki temeljijo na specifičnih panožnih zahtevah. Te funkcionalnosti omogočajo hitrejšo implementacijo v ERP sistem.
Potrebujete pomoč? Dosegljivi smo vam po elektronski pošti vsak dan
od
PON-PET 08:00-16:00
Potrebujete pomoč? Dosegljivi smo vam po elektronski pošti vsak dan
od
PON-PET 08:00-16:00
Potrebujete pomoč? Dosegljivi smo vam na sedežu podjetja vsak dan od
PON-PET 08:00-16:00
XML uvoz in izvoz podatkov je namenjen avtomatizirani izmenjavi podatkov med modularnimi sklopi znotraj informacijskega sistema TRONerp in z drugimi informacijski sistemi v standardizirani dokumentni strukturi XML.
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča pregled in spremljanje nabavnih cen artiklov. Med drugim omogoča pregled nabavnih cen artikla v več nabavnih cenikih, pregled zgodovine spreminjanja cen pri dobavitelju artikla, prikaz najugodnejše nabave, uvoz nabavnih cenikov iz Excela, …
V Comtronu vam ponujamo hitro uvedbo elektronskega podpisa, ki omogoča enostaven princip podpisovanja. Elektronski podpis se lahko nastavi na vsak izpis dokumenta v ERP TRONerp.
Informacijska vertikalna rešitev za podporo nabavi in prodaji avtomobilskih rezervnih delov (distributerji, trgovci z rezervnimi deli, mehaniki,..). Omogoča integracijo TecDoc kataloga rezervnih delov in ERP TRONerp, kar pomeni, da se iskanje rezervnih delov v TRONerp izvaja z uporabo kataloga TecDoc. Prav tako omogoča integracijo TecDoc kataloga v B2B spletne trgovine in uporabnikom B2B portala nudi možnost, da si sami poiščejo ustrezen avtomobilski nadomestni del.
Napredno analitično orodje OLAP podpira strukturirano in večdimenzionalno analizo velikih količin podatkov v realnem času. Odjemalske aplikacije omogočajo tabelarične in grafične prikaze podatkov po različnih izbranih kriterijih. Prednost OLAP je prilagodljivost spreminjajočim se zahtevam po analitičnih podatkih in prihranek časa ter denarja za izdelavo analiz, ki so ključni vir strateških informacij pri procesu odločanja.
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča pošiljanje poljubnih dokumentov v PDF obliki neposredno iz ERP TRONerp na elektronski naslov prejemnika. Vključuje tudi avtomatizirano oblikovanje sporočila (zadeva, naslov, priloga, vsebina).
Navezava ERP TRONerp in spletne aplikacije za ponudnike darilnih bonov, ki omogoča spremljanje prodaje darilnih bonov (informacije o koriščenju, veljavnosti, obračun darilnih bonov,..).
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča avtomatizirano (samodejno) shranjevanje dokumentov v PDF obliki na poljubnem mestu na strežniku.
Dinamični atributi nam pomagajo predvsem pri naročanju blaga dobavitelju in pri spletni prodaji. Rešitev omogoča iskanje artiklov po atributih tako v ERP TRONerp, kot tudi filtracijo artiklov po atributih v spletni trgovini, s čimer si lahko omejimo nabor ponujenih artiklov.
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča obročno plačevanje tako na maloprodajnih kot tudi na veleprodajnih dokumentih. Med drugim zagotavlja samodejno kalkulacijo obrokov in valut, prenos podatkov v ERP TRONerp in knjižbo v saldakonte.
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča gotovinsko plačilo in davčno potrjevanje veleprodajnih dokumentov.
Informacijska vertikalna rešitev, ki omogoča vpisovanje inventurnih podatkov na inventurni dokument v ERP TRONerp več uporabnikom hkrati (število uporabnikov je odvisno od števila delovnih mest z možnostjo prijave v TRONerp).
Informacijska vertikalna rešitev, ki podpira franšizno poslovanje.
Izdelava sodobnih, edinstvenih in naprednih informacijskih vertikalnih rešitev, ki ustrezajo konceptu vašega podjetja.
Želite izvedeti več?
Pokličite nas: +386 2 300 3500
S celovito ponudbo strojne in programske opreme, kakovostjo naših storitev in popolno podporo uporabnikom vas želimo prepričati, da smo podjetje, ki je vredno vašega zaupanja.
O podjetju
COMTRON d.o.o.
Delovni čas:
Copyright © 2023 Comtron d.o.o.
Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.
Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.
Prijava na E-novice
Prijavite se na novice in bodite na tekočem o novostih programske opreme Comtron d.o.o.!